Inlägg från: En struts |Visa alla inlägg
  • En struts

Solsidan säsong 3!

Det är fullständigt värdelöst med Solsidan av flera anledningar. Det första och viktigaste är att det pågår inte mycket längre än reklamen mellan snuttarna. DET är INGET AVSNITT!!! SÅ VÄRDELÖST och irriterande. Tycker att alla ska bojkotta då ett avsnitt av en serie kortas ner på detta vis.
    Då Mia och Klara var på svt, så var det ett helt avsnitt på en halvtimma.
    Humorn är lite vattnigare än Mia och Klara också. Det blir lite överansträngt. Kommer inte ihåg, men gillar det inte alltid.
    Det kan ju nästan gå hela avsnitt utan att jag skrattar ju.
    Det är satir, satir och blir inte roligt ibland. Tävlandet kanske är ibland för överdrivet för att vara roligt. Och som tex när Mickan ska bräcka sina väninnor med värre och värre barnkalas så blir det hela visserligen en satir, men det blir helt enkelt inte roligt och kanske inte så realistiskt och ganska jobbigt.

• En struts
    Bevabus skrev 2012-08-03 22:57:07 följande:
    Jag älskar Solsidan. Men slipper reklamen! Jag tittar nämligen inte på TV utan har abonnemang hos TV4 play De har massor med annat bra att kolla på dessutom! Så är lätt värt avgiften varje månad. Dem lät dessutom oss med abonnemang se avsnitten 1 vecka före alla andra förra säsongen, vilket var kul Lite jobbigt bara att inte ha nån att prata om avsnitten med...
    Hur kort blir avsnittet utan reklam? 20 minuter eller?
Svar på tråden Solsidan säsong 3!