Inlägg från: lovegivespower |Visa alla inlägg
  • lovegivespower

Har du mollusker kvar sen du var liten???? Låter skumt... Dom behandlar man ju? Jag hade med det när jag var liten. Även kusiner och syskon.

• lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 20:28:11 följande:
    Tror inte det, jag har varit & testat mig för flera månader sen, men jag vet inte vad dom testar en mot då?
    Är det bara klamydia?

Ja, alltså jag hade kanske bara 2 stycken när jag var liten, dom satt  i knävecket och försvann efter några år.
    Men för nått år sen dök dom upp på samma ställe igen, & nu har jag fått några på insidan av armarna och på bakbenet.
    Det beror väll på? Det sa dom väll? Hur testa du då? Urinprov bara?

Gå till VC med dom då...
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 20:33:18 följande:
    Oj okej, men det är inget allvarligt eller?

Ja, kissade i ett rör har jag för mig, och sedan snurrade jag runt med en tops i slidan som jag doppade ner i röret. Kommer inte ihåg om dom sa vad jag testade mig mot, men har för mig att det bara var klamydia.

USch nu blir jag orolig..
    Nej då har du ju inte kollat andra könssjukdomar... hade jag haft vårtor mellan benen hade jag kollat könssjukdomar DIREKT !
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 20:39:40 följande:
    Haha vill inte skrämma iväg alla

Läste precis länken, på ett sätt stämmer det, på ett annat inte..
    Har jag förstått det rätt att kondylom är ofarligt?
    Nej det skall inte vara farligt. Men du bör behandlas om du har det.
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 21:01:58 följande:
    Kan inte se någon grop, lite svårt att se också..

Kollade lite noggrannare nyss, tror fan det är kondylom alltså!!!
    Usch, fyfan, vidrigt.

SÅg att jag hade några runt slidöppningen också, inte sett dom tidigare.
    Ja det är nog könssjukdom då... ring och boka tid i morgon Glad
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 21:03:55 följande:
    Usch, vill gråta!! (även om det inte är farligt) känns så äckligt.
    Har bara haft oskyddat sex med 2 personer, & jag har ju frågat dom båda ifall dom testat sig vilket båda svarat ja på,(har känt dom jättelänge båda två så klart man litar på dom )
    Det ska man aldrig göra för dom kan ha testat sig för länge sedan haft sex med en som säger att dom inte har något fast som har det utan att veta... illa illa illa!
  • lovegivespower
    Anonym (undrar) skrev 2012-07-24 21:15:19 följande:
    Ne, aldrig mer utan kondom isåfall! usch, fy.
    Har suttit & läst massor nu, men det står att kondylom lätt kan blandas ihop med andra förändringar i underlivet.
    Vet inte vad jag ska tro, bästa att ringa i morgon iaf.

Men av det jag har läst så verkar det som man kan ha kvar viruset i fler år?!
    Ja oavsett så är det ju någonting som du bör kolla upp Glad Lycka till!! Berätta gärna hur det går för dig!? Jag vet inte hur det är med det där. Jag har aldrig haft en könssjukdom. Bäst att du ringer och bokar tid i morgon i alla fall.
Svar på tråden Mollusker i underlivet?!