musky skrev 2012-07-26 11:32:32 följande:
jag tuttade pa min tumme tills jag var 8 ar .. jag blev tvingad att sluta, blev typ mobbad av min styvpappa.
sa sugreflexen finns ju dar, men jag kan tycka att man som mamma ger bort sin kropp till alla om man later alla ungar tutta pa en hela tiden....det ar ju verkligen skitjobbigt, ar ut och ar in ... det dras i klader, tjatas om att snutta nar ungen inte har nagot att gora... man ar en napp pa morgonen, hela dagen och speciellt pa kvallen och natten.
Sa stackars den mamman kan jag kanna, som inte kan saga nej till 8-aringen... han gor det sakert bara for att visa att han kan och ager sin mamma och hennes tuttar och mjolk - sa funkar soner...
ingen kommer fa suga pa mina tuttar igen ... fett jobbigt!
Det ar inte ackligt . .. men det handlar om makt over mammans kropp nar barn tuttar fast mamman inte vill. Not good.
musky skrev 2012-07-26 12:01:55 följande:
det ackliga ar att ungen tar for sig av mammans kropp .. att hennes kropp ar till for barn och pappan och blir aldrig lamnad ifred........... jag ar helt saker pa hon inte vill att ungen ska "amma" vid 8 ars alder... det finns inget perverst med det hela .. det ar bara en makt grej som barn kor med over sina mammor som inte kan saga nej.
min unge ar 3 - jag sager NEJ - freedom to the mamas!!!
alla som langtids ammar och inte vill - -- - - - sag nej. Det ar din kropp.
Wow. Vilka slutsatser man kan dra av att någon berättar anonymt på ett forum att någon annan låtit ett barn smaka bröstmjölk.