• Anonym

Hon "ammar" sin 8åring

Vet inte vart jag ska sätta tråden hoppas att den har hamnat rätt.
    Vi är hos mina svärföräldrar o staden mannens släkt bor i , vi har fått en son för 3 månader sen som dom inte har träffat.
    Svägerskan har en 9månaders som hon helt normalt fortfarande ammar .

När vi satt och ammade i vardagsrummet bara jag och hon samtidigt så kom hennes 8 åriga son in precis när hon var klar med sin bebis och skulle sätta henne i vagnen , 8 åringen kommer in för att klaga att det är varmt och frågar då plötsligt om han får smaka av bebisens mat .
    Jag tänkte för mig själv att han skojade eller menade i ett litet glas, men nej han fick smaka ifrån bröstet !
    Inte mycket men ändå !

Jag tyckte att det var ÄCKLIGT, när han gått ut igen för att dricka saft och äta bullar med dom andra som mormor dukat fram så märker nog svägerskan stämningen och säger - han brukar få smaka ibland, och drar upp blixtlåset på sin tröja och reser sig och går ut till dom andra ...

Han får även en flaska med välling varje kväll ...

Jag tog upp detta chockat med min man när vi var ute och gick och han sade typ bara "jaha" som om ingenting .

Överdriver jag som tycker att det är väldigt äckligt ?

• Svar på tråden Hon "ammar" sin 8åring
  • Pinguicula

Jag tänker också "jaha". Äcklas mer av människor som inte kan låta andra leva sina liv som de vill isf.

• Anonym (oj)

8 år är lite väl överdrivet gammal!? Jag hade reagerat på samma vis som du ts!

• Anonym
    Anonym (oj) skrev 2012-07-25 19:32:33 följande:
    8 år är lite väl överdrivet gammal!? Jag hade reagerat på samma vis som du ts!
    jag är liksom emot folk som tycker att offentlig amning är äckligt o borde förbjudas, men att överhuvudtaget amma en 8åring, även om ingen ser så är det äckligt
  • Anonym
    Pinguicula skrev 2012-07-25 19:31:36 följande:
    Jag tänker också "jaha". Äcklas mer av människor som inte kan låta andra leva sina liv som de vill isf.
    pojken är liksom 8 år o ska börja 3 klass
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-07-25 19:34:01 följande:
    pojken är liksom 8 år o ska börja 3 klass
    ursäkta, andra klass
  • elina87a

Jag förstår dig. Tycker inte det är speciellt lämpligt att amma en åttaåring! Känns väldigt osmakligt!

• Anonym

Haha shit, håller fullkomligt med dig ts. Dock är det inget man SKA eller KAN göra nått åt då det är hennes ensak men absolut så är det ... ja vad ska man säga.. överdrivet och .. ja, äckligt!

• Dr Mupp

Jaha, och? På vilket sätt påverkar det dig att hon låter sin 8-åring smaka?

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
Svar på tråden Hon "ammar" sin 8åring