• Amathea

Gekås

Hejsan Töser...
    fick ett ryck och åkte dit i lördags... nästan inga människor där, inga köer varken in i butiken eller i kassorna...
    inga griniga kärringar eller nåt sånt...

Handlade för nästan 3000
    Varav 2500 var till våra ofödda tvillingar

• Amathea

9Kärleken6:

Kläder i mängder... bodys, strumpor, byxor, pjamasar osv..
    4 lakanset till dom var...
    Babymonitor, Lite nappflaskor, tvättlappar osv.

Ska tillbaka med min mor o då ska jag köpa två babysitters för dom är kanonbra! Min mamma har en sån hemma hos sej när min brorsdotter hälsar på, och den har funkat jättebra.

• Amathea

Lätt att glömma en nolla.....
    Ja, vi fick köpt en hel del.... 8 bäddset, 4 filtar och två paket med örngott för drygt 900:-
    Kläderna gick väl på ca 800:-
    En babymonitor, philips, 400-nånting...
    Tror bara dom har ett mönster på babysittersen, men dom är fina iaf

• Amathea

Vi var där den 11:e februari.. det var en lördag... kom dit mitt på dagen.. ingen kö någonstans och inga problem i själva affären heller... *kanonskönt*
    Men vid löning hade jag INTE vågat åka!

• Amathea

Losam:
    Babysittersen kostar 189 kr och är kanonbra!
    Min brorsdotter har sån och använder flitigt.

• Amathea

Åh, blev så glad...
    mamma ringde igår "Jag är så nyfiken och har fått lite extra pengar, KAN vi inte åka till Ullared på fredag eller lördag"
    Så idag (om maken slutar tidigare) eller imorrn bär vi iväg...
    inte ens en månad sen jag va där

• Amathea

sandra82:
    va hittar man den?
    Vi har sagt att en sån MÅSTE vi ha... å 80spänn kostar den här hemma

• Amathea

Ja, jag vet va du är någonstans.. det e mindre än en månad sen vi var där sist... att vi inte hade tanken på sån då!!
    Mamma blev så sugen å ringde mig igår... "Kan inte gubben din sluta tidigare imorrn så vi kan åka till gekås"
    Å de gjorde han så nu åker vi om 20 minuter

• Amathea

Sandra82:
    ingen näsfrida
    Frågade en tant och hon hade aldrig ens sett sånna.... hon hade ingen aning om va de kunde va... så hon jobbade nog inte ens på den avdelningen. Men vi letade som galningar och fann inga.
    Vi köpte två gåstolar, täcken, kuddar och två babysitters. när vi kom hem såg vi att hon glömde slå in den ena babysittern.. så våra babysitters kostade 94.50 st
    Ett riktigt kap
    Sen handlade vi saker till oss... tvättmedel, shampoo osv.

• Amathea

Malin Hylte:
    de fanns varken igår eller den 11:e februari när vi var där... tyvärr. Men jag får köpa här hemma.. de spelar ingen roll!

• Amathea

Haley:
    ingen bild nej... dom är redan undanstoppade... orkar inte ta kort på alla köp.. blir så jobbigt
    Tror säkert att det finns någon annan här som fotat sina...

Mariaviola:
    Dom har lite mammakläder.... inga direkt jättesnygga när jag va där... fanns några fina linnen dock.

• Amathea

Men hur ska man veta vilken storlek man ska köpa?
    Skitsvårt ju!
    jag vågade inte chansa på att köpa.... förhoppnignsvis får jag åka ner i mitten av april igen...

• Amathea

sandy85:
    menar du sånna där stolar?
    De köpte vi där.. jättefina.
    189 eller 198.. nåt sånt!

• Amathea

Ekorrfamilj:
    håller med dej om både trosorna och bhn.... SÅ UNDERBARA!
    Sitter med det just nu!
    Har en svägerska som trots att tösen blir ett i sommar, och inte kunnat amma nånting nästan, fortfarande går med sina sånna amningsbhåar

• Amathea

Vill trippsa om en sak till faktiskt...

Om ni ska dit...
    köp deras amingsbehåar...
    jag har gjort det och nu när tvillingarna valde att komma för tidigt, ångrar jag inte EN sekund att jag köpte dom ganska tidigt i graviditeten.
    Dom har även supermjuka "toppar" i sportmodell.
    Sån där man drar över huvudet.
    Inget stöd alls typ, men dom är toppenbra att ha på BB när brösten ändrar storlek hur som hellst.
    Dessutom kostade dom typ 25-30 kronor styck...

Amathea - Stolt nybliven mor till Jonas o Miranda födda i v 24+4
Svar på tråden Gekås