• MinervaSkugga

Gekås

Skall till Gekås imorgon. Någon som kan tipsa om bra baby-prylar ni hittat där?

• Svar på tråden Gekås
  • Annikamed2barn

Köper alltid ett gäng tvättlappar för de är billiga där.

• miinus

om du vill så kan jag ge dej en lista på alla bebisprylar jag köpte när jag va där den 5e januari =)

• Annse71

Bodys, sockar m.m brukar det finnas bra och billiga av. Tänk bara på att storlekarna sällan stämmer. Jag brukar oftast mäta på en body från t.ex HM från hals till gren och sen tar jag alltid med mig ett måttband och kontrollmäter. Likadant gör jag nuförtiden med dotterns ben, då mäter jag alltid innerbenslängden och sen jämför jag det med byxans innerbenslängd. Men det förutsätter ju att man har ett barn och mäta på...
    Nappar, haklappar och nappflaskor m.m är det också nästan halva priset på så det kan jag rekommendera dig att köpa ett gäng av. Alltid bra att ha ett par haklappar, nappflaskor m.m som man t.ex kan ställa hos mormor och farmor ifall man glömmer.
    Ha det så kul på Gekås!

• Katten Ceasar

Det finns nog hundratals trådar om detta här på fl... klicka på sök så hittar du nog en hel del bra trådar om detta.

• Eazy

*puffar* Jag ska oxå dit & vill gärna veta vad som finns!

• Peak

har de blöjor på Ge-kås och isf är det någon prisskillnad? Kanske inte någon idé att "släpa på"?

• Katten Ceasar

peak

ja dem har blöjor där men jag vet inte från vilken vikt osv... men jag vet iaf att det är pampers

• MinervaSkugga

miinus: En lista vill jag mer än gärna ha!!

• miinus

babygym (plast) - 69.95 :-
    natusan amningskupor - 33.95 :- st
    baby kudde vagn (dock lite tjock till precis nyfödd kanske) - 9.95 :-
    badtermometer - 7.95 :- (hittade en exakt likdan på happyland för 49 kr så de tjänade jag på :D)
    bambino trubbig nagelsax - 21.95 :-
    vagnskallra - 49.95 :-
    2 st baby midjebyxa m. mudd, randig - 24.95 :- st
    febertermometer för rumpan - 49.90 :-
    påslakanset 2 del (spjälsäng) - 89.95 :-
    påslakanset 2 del (vagn) - 29.95 :-
    bitboll - 12.95 :-
    bitring - 12.95 :-
    baby body - 39.95 :-
    insektsnät till vagn, svart - 19.95 :-
    regnskydd till vagn, svart - 59.95 .-
    skallra - 9.95 :-