Gekås
Haley Har aldrig sett ngn bröstpump där
Haley Har aldrig sett ngn bröstpump där
mariaviola: Ibland har de fina mammakläder, det beror helt på om du har tur eller inte, vilken dag du råkar vara där..
haley: Det har varit jättelite (om man talar i Ullaredstermer, dvs man hittar parkering, inga timmar i kö, kan gå hur man vill) folk nu efter jul. Nu kan jag tänka mig att det börjar fylla på lite eftersom det snart är dags för vårkläder. Det är alltid mer folk efter barnbidrag /löning.
Ons, tor, fre har de ju öppet till 20.00. Det bästa är att åka dit sent en sådan dag. Då brukar det vara ganska lugnt...
Fru AF: Har inte sett den där, men har inte tittat de senaste gångerna heller iofs. Har själv en Braun, och jag är allt annat än nöjd med den....
Droppen: Det är inte säkert att det alltid är samma mått på madrasserna de har. Det kommer hela tiden in nya märken och varianter. När min son var liten hade de allergimadrasser tex, men det har jag inte sett nu på något år. Man kan alltså inte vara säker på att de har ett särksilt madrassmått, för det kan lika gärna ersatts av ett annat tills man kommer dit... Sedan kanske det finns standardmått på de flesta madrasser...vad vet jag
PEAK:
Angående blöjor... De enda blöjor jag någonsin har sett där är Pampers easy up pants. Några andra tror jag inte de har haft. Har aldrig hört någon som har hittat andra sorter heller. Easy up blöjorna brukar kosta 49.95 om jag inte minns fel...
Sandy 85: Ja, de har läragå-vagnar! Sist jag var där var det BRIOs. De finns vid leksakerna.
haley: Jag har den tröjan. Min passar om man sträcker ut den ordentligt innan den torkat...
Haley: Vet inte om det stod på lappen. Jag gör det med de flesta kläder... Testa att tvätta den igen och sträck den. D kan väl inte bli sämre iaf