• BambiH

Gekås

Det är ganska lugnt på Gekås fortfarande, men snart börjar det bli mer o mer. Just nu är lördagarna som mest folk, men det är ju fortfarande inte lika mkt som närmare sommaren Den enda nackdelen jag kan komma på med Måndag är att alla får barnbidrag då, men jag tror inte att du behöver oroa dig alls

9Kärleken6 blev lite nyfiken när du skrev att du kan hitta billigare tvättlappar hemma....var köper du dom då?? Jag har inte nånstans hittat tvättlappar som är billigare bara dubbelt så dyra. Tar gärna tips

Sen är det ju så som alla säger att Gekås personal fyller på konstant från kl:7 på morgonen varje dag, så det är absolut ingen fara
    Jag har köpt nästan allt till min lilla tjej där, men jag har ju fördel att bo nära. Men dom har ganska mkt, dom har ju febertermometer, badtermometer, nagelsax, allt till välling, allt till bad....ahh, du kommer att se

Hoppas du får en kanondag!!

• BambiH

9kärleken6 Nä självklart är inte allt billigare, men däremot ska jag förklara för dig att om det är så att någon går fram till personalen o säger att det finns en produkt som är dyrare på gekås så är det så att dom tar bort den varan!!! Men däremot så är det ju jättesvårt o ha koll på alla affärer så visst kan det va samma pris eller kanske nån vara kostar lite mer, men det är för att dom inte vet att det finns billigare!!
    Så det jag vill få sagt är att jag inte tror blint på allt, men i stort sett är dom billigast på det mesta, du kan inte hitta allt det dom har för samma pris....

• BambiH

9Kärleken6 Nä, jag menar det inte så illa om du tagit det så.

Och jag vet vad jag pratar om, dom tar in det på lagret o sätter ut det igen, antingen när dom sänkt priset eller den andra affären som säljer det billigare slutar sälja det hos sig.
    Sen är det ju så att dom har hur många varor som helst och självklart är det omöjligt att hålla koll på alla grejer o priser. Men min man har jobbat där för 2 år sedan o väldigt många av min släkt o vänner jobbar där. Så jag vet att dom gör så!!!

• BambiH

Förresten är nyfiken på vad ni ger för tvättlapparna....ganska kul o veta att det faktiskt finns billigare. Här nere är dom ju svindyra i affären.

• BambiH

Japp, precis, det är såna jag brukar köpa, fast jag köper den blå förpackningen av mjukt o skönt o den kostar 9.95. Enda skillnaden är ju hur dom ligger i.
    Men uppe i landet finns det ännu billigare Det hade ju varit hur bra som helst...

• BambiH

Ja jag har oxå köpt min huvudkudde på Gekås o dom ska vara så "tjocka" för att dom inte ska få platt bakhuvud berätta barnmorskan... Jag tyckte den oxå va väldigt "hög", men den funkar bra. Tycker att den iofs blir hålig i mitten.....

Svar på tråden Gekås