Inlägg från: Lalalong |Visa alla inlägg
  • Lalalong

Gekås

Zack
    Den där vagnleksaken du har köpt, vad kostade den??
    Har köpt precis, exakt samma på babyaffären i stan och det skulle vara intressant att veta vad det är för prisskillnad...

• Lalalong

zack
    149 tror jag det var.... alltså 200% dyrare!!! *s*
    Ska försöka att inte gräma mig för det när jag åker till Ullared på fredag om de har den kvar då

• Lalalong

Åhhh jag längtar ännu ännu mer till fredag när jag ser era fina saker!!!

• Lalalong

Kicki83
    Hihi, då får vi slåss i hyllorna om grejerna!
    Åker du långt ifrån?

Fast vi är helt annorlunda än alla andra jag känner när det gäller Ullared. Andra brukar gå upp mitt i natten och åker så de är där när de öppnar... Vi åker på eftermiddagen istället så vi är där någon timme innan de stänger. Mindre folk då

• Lalalong

Haley
    Jo det ska jag absolut göra! Promise

• Lalalong

Kicki83
    50 mil enkel väg?? Det är vad vi har fram och tillbaka och jag tycker det är långt nog

• Lalalong

Peak
    Nej inte _en_ timme. _Någon_ timme sa jag ju .
    Vi har faktiskt aldrig någonsin varit där i mer än typ 2,5 timme! Min man kan väl ha lite av kläderna där, men jag kan inte ha någonting. Allt är för litet (ja, det mesta på stora storlekarna också... de har ju inte så mycket av det och det mesta är inte så särskilt stort heller faktiskt) så hela klädavdelningen hoppar vi typ över! Nu är det ju bara bebiskläderna vi ska titta på . Resten kan man avverka rätt så fort.
    Sen är vi som sagt där när det inte är så mycket folk, och då går det ju lite fortare!

• Lalalong

Peak
    Hihi! Jasså.. För mig är _någon_ timme ungefär 2-3 timmar .
    _En_ timme är en timme.... _några_ timmar är mellan 4-6 timmar
    *asg*

• Lalalong

9kärleken6
    Dels är jag i vecka 37 i morgon, så det känns lite onödigt att shoppa mammakläder. Sen passar de tyvärr inte heller... för smått allting... För inte är det jag som är för stor heller!

Svar på tråden Gekås