-
-
Bea7979: Billiga babysitters som verkar helt ok. 189:- Åkpåse, riktigt fin och varm för 198:- (Tror att de finns kvar.) Söta och/eller coola bodys med tryck. Matskedar, flaskor, nappar, amningsnappar, NäsFrida (för dem som gillar det) och allt sånt som hör till bebisskötseln är läskigt billigt jämfört med butikerna här i stan. Bäddset och bomullsfiltar kan kosta nästan 100:- mindre på Ge-Kås!!
-
Just det!! Amningsbehåarna! De är suveräna. Märket heter Trofé och är sååå underbara. Har bara köpt 2 par (använder redan nu med amningskupa i) och jag ångrar att jag inte köpte fler, men å andra sidan ska jag åka en sväng till Ge-Kås när bebisen är född och då vet jag ju exakt vilken storlek mina bröst behagat anta också.
För dem som är gravida tipsar jag (igen?) om Key Zoon's mammatrosor! Superbilliga och så underbart sköna. Bra kvalitet faktiskt, trots priset. Köpte 6 st. och önskar att jag hade köpt fler. Love them!
-
Dadipo: Jag köpte massor av bebissaker på Ge-Kås redan 1 år innan jag blev gravid!
Nu köpte jag vagnen i v. 8 och sen shoppade jag loss på en massa saker på Ge-Kås i v. 14 nånstans.Det finns ju så mycket fint, bra och praktiskt där till ett helt överkomligt pris.
-
Loviisen: NäsFrida fanns senast jag var där och jag har hört många säga att de köpt en där också. Har för mig att jag såg skötbäddar, men är inte riktigt säker.
-
Nettis30: Vet du var Ullared ligger? Halland... (Väl?) Ge-Kås är ett stort varuhus i Ullared iaf.
-
Loviisen: När jag var där (senast i november, så det kan vara ändrat) så hade de Näsfridan bland alla matnings- och skötselprylar, nappar, flaskor osv. Nästan nere vid kassorna.
-
pellen94: Jag bodde tidigare i Värnamo och där säger man också "göra åt" med pengar.
-
Lenagbg: Man behöver väl ca. 6 bodys i varje storlek, 3 par byxor/sparkbyxor, 4 par strumpor, några varma tröjor, en lite varmare overall att ha ute (beroende på årstid.) Några bomullsfiltar + nån varmare i fleece. Äsch, jag är inte rätt person att fråga. Jag har massor av bodys, tröjor och byxor i varje storlek. Älskar att köpa bebiskläder och kan nog byta på min bebis varje dag i en månad utan att tvätta som det känns nu.
-
tinis71: Örngotten i bäddseten du pratar om är nog anpassade till barnvagnskuddar. Jag har en sån kudde i barnvagnen och örngottet passade perfekt!