Inlägg från: Tussan05 |Visa alla inlägg
  • Tussan05

Gekås

Kära medgravida. Nu har jag då kommit till en pungt i min vardag där min shoppingtarm drar och skriker i mig. Jag behöver shoppa!!!
    Känner att det är lite tidigt för bebissaker än men inte för gravidkläder i massor! Hur ligger det till med det på Ge-Kås? Har de något, bra/dåligt? Priser vet jag att det är lägre än andra butiker, men utbud?

Så snälla, har ni handlat där kan ni väl berätta lite om erfarenheter kring mammakläder.

• Tussan05

Finelinefine:

Tack för ditt svar. Jo jag vet att en del kläder både blir större och mindre. Köpte en snygg tröja med dragkedja och nu kan jag knappt ha den! Den krympte efter första tvätten väldigt mycket.

Men har någon varit där nyligen och sett om de har mamma-kläder?

• Tussan05

Ja allt är inte billigare på Ge-Kås. En väninna hade köpt schampo och var så glad över det låga priset. Det visade sig att butiken hon jobbade i sålde samma schampo ett par kr billigare

Man kläder och andra saker kan man spara på, särskilt om man bara kommer ha kläderna ett par månader, sommammakläder. Sen är det ju aldrig kul när de krymper osv. Tur man kan gå tillbaka med det.

lillamilla75 Hur gick shoppingen?

Svar på tråden Gekås