Inlägg från: mammaNena |Visa alla inlägg
  • mammaNena

Gekås

köp allt du har råd med om du bor en bit här ifrån.. (gekås området) allt e mycket billigare!! dom har doserings muggar för ersättning/välling.. jag kommer inte riktigt ihåg vad den kostade men billig va den.. absolut jämfört med barn affärer i övrigt.. sen nappflaskor osv... om du nu har barn vill säga...

• mammaNena

åå ja det e klart att du har eller snart kommer få om jag läser vidare i din fråga

• mammaNena

haley: oj då förstår jag inte hur billiga era affärer hemma e.... 2 kronor e ju ganska mycket m man köper många produkter.. det räknar ju fort på.. och vart hittar man bodys och pyjamaser för 20 :- st ????

• mammaNena

nej det kan jag hålla med om.. men som du sa.. mycket e billigare och bor man långt härifrån så gäller det ju att passa på

• mammaNena

en grej som e väldigt bra med Ge-kås, e att deras body storlekar börjar i st40.. sen fanns där 46 oxå.. för oss med små bäsar..

• mammaNena

losam: vi hade MIa i bärsele redan när hon var 1 månad. men då va hon född 2 månader förtidigt, så man kan säga att hon var -1 månad.. hon skulle bli buren hela tiden och det fungerade inte riktigt.. det enda var att man inte fick ha henne för länge.. men baby björn har väll 3.5 kg som mini vikt, så det e säkert något liknande..

• mammaNena

9kärleken6: ha ha.. nej MIa = Mia = min dotter.. det blev stora I oxå

• mammaNena

limpan05.. dom har väldigt fina kläder.. och billiga!!! men exakta priser e väll svårt att säg.. jag köpte body där för 15:-

• mammaNena

tinis71: ja det finns det..
    jag kan rekomendera en barnstol (en sån som man hänger på bordet) kostade nog 119:- och e jätte bra!!!

• mammaNena

badbyxor jag köpte bad dräckt och bad brallor till mia, när jag var där i februari. nackdelen e bara att hon har växt mer än vad jag tyckte att hon skulle.. men iaf, dom e super gulliga och jag tror att jag betalade 19:- st för dom...

• mammaNena

erazur: det finns baby gym. Det finns vanliga mjuka med två bågar över, men dom e inte så bra... dom e alldeles för höga..  sen finns det en i hård plast som e betydligt bättre!! det enda e att man får ha en "egen" filt under. men dom kan man ändra i olika höjder så att barnen når dom tidigare och blir då inte lika lessna när dom ligger där..

Svar på tråden Gekås