• Peak

Gekås

Zack - kul att man kan lägga in bilder - har jag inte sett förut - är det i Beta? (plusmedlem?)
    Jag har den filten med giraffer - jättegullig! Vad fina saker - hoppas de har kvar sådana bodysar när vi ska dit, v14 Vad är nalle puh-grejorna som är inplastade på bilden?

• Peak

Zack - haha ja det är rätt! en sån vagnskallra ska jag nog titta efter - mamma köpte en liten sådan figur att hänga, men likadan nalle som dem. (finns bild i mitt galleri)

• Peak

ånej zack, jag som ville ha lite oxå!! De kanske hinner fylla på tills den 7 april!?

• Peak

lalong - hinner du handla på en timme????
    Vi brukar inte åka mitt i natten men det tar nog minst 4 h, så vi brukar åka hemifrån vid 7-8 tiden

• Peak

ja man tänker olika, min sambo säger "ett par" om många saker och jag tror han pratar om 2 då.

• Peak

ja vi är också där många timmar - vi brukar sova på motellet så slipper man åka hem så sent (speciellt om det är vinter) och då kan man fundera lite och ta en sväng nästa dag också!

• Peak

Tjej83 - utanför finns det ju lite mat - men tycker den är värdelös!
    Sist vi var där köpte vi baguetter och västkuströra och fikade utanför

• Peak

såg att någon mer hade ammnings-bh på sin lista - är det för tidigt att köpa i v29? Och nån som har en aning om hur mycket större man bör köpa?

• Peak

har de uppblåsbar skötbädd där? Och skötväska brukar de ha ibland...har ni sett någon som har varit där nyligen?

Svar på tråden Gekås