Gekås
nä de är inte fel. ska me dit nästa vecka. men ville bara veta lite saker innan hehe..
ska köpa allt va ja vill utan att bry mej om priser. (som om de skulle vara för dyrt haha)
nä de är inte fel. ska me dit nästa vecka. men ville bara veta lite saker innan hehe..
ska köpa allt va ja vill utan att bry mej om priser. (som om de skulle vara för dyrt haha)
lite svårt o köpa då man inte vet va de ska bli. men vitt o beige tycker jag är snyggt..
och de verkar ju ha mycket fint i de färgerna..
åker om 1 vecka..
fler får gärna lägga upp bilder. kul o se va ni köper..
har du babygym?
nån som har någon bild på sitt babygym? och vart ni köpte det?
ska åka imorn kl 0600.. mycket skoj. har räknat med att betala 2-3000 så vi får se vart vi hamnar..
(ska köpa allt nytt, vill inte ha någor begagnat! så då får man skylla sej själv haha)
ida va ja på gekås! oj vad de kosta hehe..
men en himla massa fina saker. och en hel del kläder. fast ja tyckte inte de va mycke när vi plocka i de i vagnen. men hemma när vi kolla dem hehe..
men allt va i olika storlekar så...
ska bara till ikea och handla, och sen köpa en vagn sen e la allt klart!
man behöver ju inte lägga upp bilder för alla har ju likadana kläder som köper från Gekås hehe.
köpte massor i olika storlekar.
men som sagt likadana som er andra...
jo bilder är skojiga.
ja skulle kolla på en babysitter och en badbalja men vagnen var överfull så vi fick och betalade istället.
men om någon kollar dem kan la ni skriva hur de va?`
ska la ner till gekås i slutet av maj skulle jag tro (igen)
men jag vet itne säkert...
vill du äta på burger king? de finns en liten..
men de godaste är ju inne på ullareds restaurangen elelr vad den heter hehe.. man går in och äter. de är husmanskost mmm
nä en ny me burger king men de sitter ihop med "köket" eller va de heter så de är lite hamburgare och så kan man välja vanlig mat med.
ligger vid sko kanonen. om du vet? de är burger king. åt där en gång. då hade de inte ens paninibröd till min kyckling så jag fick vanligt hamburgerbröd. hur gott va d då? hehe
men där är de itne gott! och de är dyrt!!!
ät på den restaurangen som ligger där inne i samma hus.. supergott..
peak du är inte kräsen jag håller med om att maten e kass. utan rastaurangen (vilke tjat haha)
gillar mos, pannbiff o sås.. mmm
men de ska alltid finnas korv elelr hamburgare överallt! trött på dem..
nån som ätit på den restaurang som har lax? bara sett skylten. inte ätit där..
ringde min mamma nyss som är på gekås och hon sa de hade mer spjälsängsskydd än när jag och sambon va där.
så hon va snäll o köpte ett vitt med nallar på, och gul kant runt? tro jag? hmm de lät fint iaf.
matchar bården med nallar vi ska ha..
sambon vill ha skyddet med Mumin som finns på babyproffsen men han får nöja sej med bedsettet. de va ju himla mysigt ju..
de va visst gult med nallar på. fint. kosta 99
alla kosta 99 fanns vitt med rödkant och kaniner.
rosa med prinsessor(?) och blå (me kill motiv) med.
och ett blått med nalle puh kosta 129..
himla: de finns ju haklappar vid babykläderna. är det de du menar? kanske inte slut då??
finelinefine: alltid mycke folk vid loven.. vi åkte en lörda morgon tidigt de va skönt inte så många..
är de den lilla vid bankomaten? elelr "husvagnen" en bit bort??
jag har med köpte den bodyn- Enjoy Milk -menar du??
va kostar den så mycket? vart då??
på gekås kosta den la 59?
oj.. 39 kosta den nog tillomed!
svindyr ju! nää Gekås är billigt och bra hehe.
gekås?
du menar de som heter Karlssons??
de är inte alls likadant. (nu vet jag inte i morgongåva men i en annan stad, karlssons finns ju i några städer)
men de är dyrt och inte alls så bra..
tycker inte jag..
JA de är värt en resa från sthlm. du kan ju bo där över natten så slipper ni ju åka hem samma dag.
det finns allt. vi hade inget förut när vi kom hem med 4-5 påsar för hmm 3500-4000 kanske.. kläder, nappar, flaskor, haklappar, borste, 2 täcken. 2 kuddar, 2påslakan,(till vagn o säng) spjälsängsskydd, regn- myggskydd till vagnen, baby watcher, (stavningen??)
jaa ojj de va jätte mycket saker.. säkert överdrivet med saker men men...
(lite saker till oss, bara lite)
hoppas ni får de skoj..
men åk inte efter lönedag hehe.. kan va mycket folk..