Inlägg från: 9Kärleken6 |Visa alla inlägg
  • 9Kärleken6

Gekås

Helle: Finns myclet filtar där. Både fleece, bomull osv Den vi köpte kostade 39.95. Finns täcke och kuddar också. Vi köpte ett täcke till spjälsängen. Tycker inte de små behöver kudde. Tror vi kommer ha filt i vagen... Kommer ej ihåg pris dock, inte så dyrt. Finns flera modeller. Lakan var något vi glömde titta på...

Ang. mammakläder hade de inget kul där när jag var där heller. Köpte ett linne som var fint och super skönt. Däremot så köpte jag 2 amningbhar som är super skön redan nu. Kostade 89 kr tror jag. Köpte också mammatrosor för 34.95 2-pack. Åsså lite baskläder till den lill*. Men det är ju så med GeKås att man ska va där rätt dag och ha lite tur.

Frågar ingen vad en NÄS-FRIDA är????

Kram

• 9Kärleken6

Crazymon: Japp vår kläderna finns där! Tittade inte så mkt på damavd. pga den växande magen men såg flera skyltar om vårkläder!

Prinsessa: Tur ni är många som åker då! Vi åker 90 mil men då bor ju sambons familj där neröver så vi åker ju inte enbart för GeKås! Hoppas ni gjorde många fynd!

Kram

• 9Kärleken6

Oki, tack för ditt svar! Kunde tro det var något sånnt men man är ju ny på detta området

Kram

• 9Kärleken6

Amningsbehåar köpte jag. Finns flera olika modeller och färger. Jag köpte 2 olika vita. De är inte vadderade och har inga byglar. Jättesköna, jag använde dem redan nu. De kostade 89 kr. Köpte även 2 pack mammatrosor, såna jätte snygga , för 34.95. Amningsinläggen tyckte jag var dyra, men jag hade ingen prisuppgift sen innan heller iof. Tvättlappar såg jag inga mer än våta. Sånna kan man köpa billigare här hemma så det köpte jag inte heller. Nappflaskor kändes som att det var lite tidigt att köpa, har ju tänkt mig att amma... Nappar finns i alla färger och former... Hur vet man vilken man ska ta? Hoppade över det med... Ska tillbaka i oktober så då vet man ju lite mer... Lagret fylls nog på som sagt oavsett vilken dag dt är. Klokt nog att åka innan alla får lön. Vi var där dagen före lön och det var lagom med folk i alla fall från morgonen när vi var där.

Ha en trevlig shopping dag!

• 9Kärleken6

BabbiH: Blir nog dyrare för dig att åka till mina hemtrakter i norrland för att köpa tvättlappar. Vi har något som heter Dollar Store i vår lilla stad och där är tvättlapparna billigare än GeKås. Nagelsax finns till samma pris som där på Apoteket. Samma med Indominsalva, skiljer någon krona bara. Enligt mig så ska man inte tro att ALLT är billigare på GeKås...

• 9Kärleken6

Känns som att jag ändå kan shoppa det när bäbisen kommit. Kändes nog så då eftersom jag var i 16:e veckan när vi var där. Och jag hade inget att jämnföra med som sagt...

• 9Kärleken6

BambiH: Nä självklart är ju det ju så att det mesta är billigare, har inte sagt annat, men man ska inte tro att allt är billigare. Men om de nu tar bort de varorna vad gör de med dem sen? Nä det tror jag inte att de gör faktiskt men vad spelar det för roll? Man köper vad man vill och det man anser prisvärt. Kan ju vara enklare att köpa allt på ett ställe tex och med tanke på att mkt är mkt billigare så jämnar det ut sig på slutet ändå. Ville bara säga att man ska inte tro att så fort man går in där så är allt billigare...

• 9Kärleken6

Tror ju hellre på det då att de sänker för att var lägst men hur bevisar man att hemma i Jokkasjervi, kommer inte därifrån, så finns det tvättlappar som är billigare än detta...

• 9Kärleken6

Kollade igår och här finns våtservetter på burk, kommer int ihåg namnet för 10 kr och tvättlappar (torra, papper) för 20kr. Så det är ju någon kronare billigare än GeKås...

Man blir så sugen att åka igen när man ser alla fina saker ni köpt!!!

Lalalong: De har ju mammakläder där med så den avdelningen kan du ju kika på! (Vet inte hur långt gången du är iof ) När jag var där hade de inte mkt på den avd. dock men det är ju olika som allt annat där...

Kram

• 9Kärleken6

Hihihi såg nu på en sida att bodisen som någon här köpt, tror det var Heleri, som det står, Mjölk någonting på. Den kostade 359kr!!! Vad gav du, som nu köpt den på GK:s... Helt otroligt!!!

• 9Kärleken6

Samma grundare men efter att han sålt GK:s är vad jag tror i alla fall för GK:s har bara, mig veterligen, bara legat i Ullared...

• 9Kärleken6

De har ff täcken, kuddar, påslakan, lakan, nappar, flaskor, termometrar, kläder, hygien artiklar, gåstol, resesäng, barnvagnar mm mm mm mm mm

• 9Kärleken6

Fler som köpt bärselet? Är märket på den mla? Som helenas83 skriver. Är sugen på en men ska då skicka efter den med svägerskan som ska till GeKås. Något annat de har nu som jag inte får missa?

Jo någon som vet vad märket heter på ammningsbh:arna med små broderade blommor på? Har köpt två men ska nog skicka efter 2 till.

Tack för er hjälp!

• 9Kärleken6

Oki där ser man vad fel man kan ta saker Ja ja så selet är något de har själva alltså. Men är det bra då? Vart ligger de? Bland de andra vagnsakerna och sängkläderna till bäbisar? Kostade? 10å

Lillamilla: Vad Mla står för vet du ju redan nu Men tack för namnet på bh:arna. *Älskar dem*

• 9Kärleken6

Nä det tror inte jag heller att de skulle våga chansa med. Och absolut inte ta hem fler heller. För det priset är det nog bara att prova. Du kan ju köpa fler än 7 st (!) jämnfört med en babybjörn tex... Får nog skicka efter en sån med...

ja det var ju ganska komiskt med Mia...

Kram å tack för hjälpen!

• 9Kärleken6

Lillasmilla: min svägerska ska dit så jag "beställer" med henne. Själv har jag 95 mil, enkelresa, till GeKås så lite långt att åka för ett bärsele... Ska dit själv igen, kanske, i oktober men då har vårt underverk kommit

Svar på tråden Gekås