Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
Wow 7 kg på en vecka är ju kanon....fuskade du nåt då eller körde du stenhårt?
Hur har det gått efter du laddat ner appen då? Hur många kalorier äter du om dagen, hur mycket ska du ner och hur mycket har du gått ner med hjälp av den?
ja jag har ju testat för några veckor sedan fast då bara i 9 dagar och fusk lite en gick nästa ner 3 kg. Men vill gå ner myyyyyyycket mer..så jag tänkte köra imorgon.
Men skja vi följas åt??? Lättare om man puschar varandra....vill ju att min dotter ska ha en vacker mammi :)
Så här gör vi.
Skriv ner startdag och startvikt. Sen mailar vi på tråden en vecka från startdatu,. Jag kör i gång imorgon.
Startvikt: 77.5 kg
Målvikt: 58 kg
Börjar imorgon måndagen den 30 Juli.
Kanon
Hej
Har inte varit så duktig som jag hoppats. Gått ner 800 gram att det ska vara så jävla svårt att hålla sig ifrån maten och gottiset :(
Nä det blir ordentliga tag. Behöver puschning helt enket.
Fasikens 800gram på en vecka det är ju skratt retande. Men jag har 2 dagar till tisdag så jag kanske grejar ett kilo till....hmm.....hur går det för er?
Vad duktiga ni är!!
jag har har gått ner 1.3kg sen i måndags men jag har fuskat och är inte alls nöjd med det. Första delmålet 75kg så håll tummarna att jag ska nå det innan helgen är slut. Vägde i morse 76.2kg
Har du fuskat lite som jag?? Men det är jätte bra ändå.
Hur mycket övervikt har du vännen ??
Tack gode gud nu har jag efter en härlig helg med god mat och godis gått ner ytterligare och är snart på delmål nr 1 :)
Jag har fuskat varje dag så jag har stått stilla på 75.5 en jag har gått ner. Men denna veckan så måste jag ta mig själv i kragen för nu måste jag ner....återkommer :)