• NiMey

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

• Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
  • MiaIa 90

Jag drack naturdiet och gick ner nästan 7kg på en vecka.
    Efter de la jag ner och skaffade en app i mobilen där jag räknade kcal i stället.

• NiMey

Wow 7 kg på en vecka är ju kanon....fuskade du nåt då eller körde du stenhårt?

Hur har det gått efter du laddat ner appen då? Hur många kalorier äter du om dagen, hur mycket ska du ner och hur mycket har du gått ner med hjälp av den?  

• emelielj

Jag åt ren kur i fem veckor och gick då ner 14 kilo. Tog "pauser" tre gånger under dom fem veckorna och åt det jag var sugen på.

Detta var förra året och nu har jag gått upp 3 kilo av dom där 14 igen men det är för att jag ätit jätteonyttigt på semestern så det är mitt eget fel :)

Tänkte du testa?

• NiMey

ja jag har ju testat för några veckor sedan fast då bara i 9 dagar och fusk lite en gick nästa ner 3 kg. Men vill gå ner myyyyyyycket mer..så jag tänkte köra imorgon.

• emelielj

Va kul! Jag ska börja på onsdag tror jag.
    Har minst 10 kilo att gå ner men 20 kilo innan jag är "normal".
    Jag blandade naturdiet, nutrilett och allevo.
    Soppor rekommenderar jag! Väldigt mättande och varierande.

• MiaIa 90
    NiMey skrev 2012-07-29 16:14:13 följande:
    Wow 7 kg på en vecka är ju kanon....fuskade du nåt då eller körde du stenhårt?

Hur har det gått efter du laddat ner appen då? Hur många kalorier äter du om dagen, hur mycket ska du ner och hur mycket har du gått ner med hjälp av den?  
    Jag drack dom och sedan åt jag lite knäckebröd i bland utan smör,barnmat åt jag också hihi, lite sallad.
    Men hamnade alltid runt 500-1000kcal under den veckan.

De har gått rätt bra fuskat i bland och ätit lite mer en jag ska men går ner i vikt eller så står jag stilla i vikt. 
    Men måste snart hålla koll på vad jag äter ordentligt.
    Jag har ungefär en 40kg att gå ner allt som allt men jag tar lite del mål. 
    Har gått ner 3kg med den sedan jag slutade med pulvret för 4-5veckor sedan tror jag de var.
  • NiMey

Men skja vi följas åt??? Lättare om man puschar varandra....vill ju att min dotter ska ha en vacker mammi :)

• NiMey

Så här gör vi.

Skriv ner startdag och startvikt. Sen mailar vi på tråden en vecka från startdatu,. Jag kör i gång imorgon.

Startvikt: 77.5 kg

Målvikt: 58 kg

Börjar imorgon måndagen den 30 Juli. 

Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?