• NiMey

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?

• Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?
  • NiMey

Wow 7 kg på en vecka är ju kanon....fuskade du nåt då eller körde du stenhårt?

Hur har det gått efter du laddat ner appen då? Hur många kalorier äter du om dagen, hur mycket ska du ner och hur mycket har du gått ner med hjälp av den?  

• NiMey

ja jag har ju testat för några veckor sedan fast då bara i 9 dagar och fusk lite en gick nästa ner 3 kg. Men vill gå ner myyyyyyycket mer..så jag tänkte köra imorgon.

• NiMey

Men skja vi följas åt??? Lättare om man puschar varandra....vill ju att min dotter ska ha en vacker mammi :)

• NiMey

Så här gör vi.

Skriv ner startdag och startvikt. Sen mailar vi på tråden en vecka från startdatu,. Jag kör i gång imorgon.

Startvikt: 77.5 kg

Målvikt: 58 kg

Börjar imorgon måndagen den 30 Juli. 

• NiMey

Hej

Har inte varit så duktig som jag hoppats. Gått ner 800 gram att det ska vara så jävla svårt att hålla sig ifrån maten och gottiset :(

Nä det blir ordentliga tag. Behöver puschning helt enket.

Fasikens 800gram på en vecka det är ju skratt retande. Men jag har 2 dagar till tisdag så jag kanske grejar ett kilo till....hmm.....hur går det för er?    

• NiMey

Vad duktiga ni är!!

jag har har gått ner 1.3kg sen i måndags men jag har fuskat och är inte alls nöjd med det. Första delmålet 75kg så håll tummarna att jag ska nå det innan helgen är slut. Vägde i morse 76.2kg

• NiMey
    emelielj skrev 2012-08-09 16:58:56 följande:
    Jag har också bara gått ner 1,3 sen i måndags. Det är ju bättre än inget men vill att det ska hända mer första veckan iaf !

Har du fuskat lite som jag?? Men det är jätte bra ändå.

• NiMey

Tack gode gud nu har jag efter en härlig helg med god mat och godis gått ner ytterligare och är snart på delmål nr 1 :)

• NiMey

Jag har fuskat varje dag så jag har stått stilla på 75.5 en jag har gått ner. Men denna veckan så måste jag ta mig själv i kragen för nu måste jag ner....återkommer :)

• NiMey
    sinope skrev 2012-09-04 18:15:52 följande:
    19 dagar naturdiet smoothies har nu gett - 9.6 kg. Första vecka hände det mycket, men nu har jag ätit middag 3 dagar och även om det går ner så går det sakta. Så jag fortsätter min plan om att äta middag ett tag till och sedan kliva tillbaka till ren kur igen en period.

WOW grattis vad duktig du är. Jag äter ju varje helg annars tycker jag att det blir för jobbigt. Men imorgon igen ska jag köra stenhårt. Jag ska på torsdag testa nåt som heter Diet Meal och min vän kör sån och hon säger att det smakar exakt som milkshake. Hon betalar 125:- för 25 portioner. Dom är tydligen väldigt mättande så hon ORKAR bara 3 om dagen och sen äter hon kycklinglår till lunch. Hon har gått ner 3 kg på 1 vecka. Jag ska testa det och se hur det går. Jag kommer äta kvinna vitaminer så jag får i mig allt-. Återkommer.
Svar på tråden Naturdiet! Hur mycket gick du ner och på hur kort/lång tid?