• Anonym (hämd)

Hur hämnas på en hemsk falsk "vän"

snabbt svar tack, fyfan va jag är besviken!!!

• Svar på tråden Hur hämnas på en hemsk falsk "vän"
  • Anonym

Vad är det hon har gjort? Svårt att svara när man inte har nån bakgrundsinfo...

• Selma1966

Hämnas? Säg upp bekantskapen och göd inte fiendeskap.

• MrsC74

Att inte göra något alls är den bästa hämnden. Annars är du likadan själv.

• lightfish

Hämnas helt enkelt genom att låtsas som att hon inte finns, brukar funka finemang (och på köpet slipper man puckot).

• Mercurialis

Glöm vännen. Gå vidare i livet utan hen. Det är den bästa "hämnden".

Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • FruLiNi
    Hera skrev 2012-07-30 06:51:12 följande:
    Lägg inte energi och tid på hämnd.
    Selma1966 skrev 2012-07-30 06:52:09 följande:
    Hämnas? Säg upp bekantskapen och göd inte fiendeskap.
    MrsC74 skrev 2012-07-30 06:54:15 följande:
    Att inte göra något alls är den bästa hämnden. Annars är du likadan själv.
    lightfish skrev 2012-07-30 06:55:45 följande:
    Hämnas helt enkelt genom att låtsas som att hon inte finns, brukar funka finemang (och på köpet slipper man puckot).
    Mercurialis skrev 2012-07-30 07:52:09 följande:
    Glöm vännen. Gå vidare i livet utan hen. Det är den bästa "hämnden".
    Håller med ovanstående!
  • viseversa

Jag har sagt upp bekantskapen med en "vän" som betedde sig falskt och JÄVLIGT psyko mot mig. Har raderat hennes nummer och blockat henne på fb. Dock kommer vi nog ses ibland(bor nära varandra). och jag kommer hälsa och kanske prata lite men jag umgås inte med henne privat längre. jag behöver inte henne i mitt liv. 

• Anonym
    SupersurasunkSara skrev 2012-07-30 08:34:13 följande:
    Genom att säga upp bekantskapen med personen i fråga och sen leva lyckligt och må bra resten av sitt liv.

supersurasunkSara är lika klok som vanligt . Håller alltid med det skriver
  • Mercurialis
    SupersurasunkSara skrev 2012-07-30 08:34:13 följande:
    Genom att säga upp bekantskapen med personen i fråga och sen leva lyckligt och må bra resten av sitt liv.
    Don't walk in front of me, I may not follow. Don't walk behind me, I may not lead. Walk beside me and just be my friend.
  • Anonym (;-))

Gör som jag,radera person från ditt liv och ser du henne/honom/det så ignorera att personen ens existerar!

Så gör vi med några grannar och dete funkar fint fint  

• Lavish

Berätta vad hon gjort så att man kan komma med tips. Som FL-maffian brukar säga, så ska ju "konsekvensen" ha något med den felaktiga handlingen att göra.

• vitlöksbröd

Varför vill man ens lägga ned tid och energi på personer som uppenbarligen inte förtjänar den uppmärksamheten? Låt "vännen" vara dum i sin ensamhet istället för att leka vem-kan-trycka-ned-vem-bäst.

Min "vän" visade sig ha noll respekt för andra än sig själv, och praktiskt taget utnyttjade mig och min sambo.
    Grattis, då kan hon få sitta i sin lägenhet och slippa det vår vänskap erbjuder och sura över att allt inte går som hon vill längre.
    Jag och sambon kan använda den extra energin till varandra och det som gör oss glada istället. 

Svar på tråden Hur hämnas på en hemsk falsk "vän"