Bi - Att gilla tjejer för en sak och killar för en annan
Jag blir ibland lite förbryllad över min egen sexualitet, och för att vara helt ärlig, jag anser att det bara finns EN tjej för mig och jag vill inte slösa min energi på någon annan än jag hittat den rätta, dvs jag vill inte knulla runt och har krav på hur min tjej ska vara på insidan och utsidan. Men vad det gäller killar anser jag att det finns MÅNGA som jag skulle kunna "slösa" min energi på, dvs att killar är mer utav en förbrukningsvara och där bryr jag mig nästan endast om yttre attribut. Jag har inte haft sex med tjejer ännu men attraheras sexuellt av dem och med killar har jag delvis haft sex med, totalt 3-4 stycken (så det är inga mängder) Med killar kan jag inte få några känslor annat än sexuella, med kvinnor får jag främst emotionella känslor men även sexuella. Blir jag kåt tänker jag på kvinnor men söker mig till män för att jag ännu inte hittat den rätta.
Finns det någon som känner eller har känt på ett liknande sätt? Att kvinnor är bland det dyrbaraste som finns men att män kan knullas hej vilt för det dyker ändå upp en ny runt hörnet? (Lite hårddraget men...)