• ElinaNikki

Bobby

Kan det verkligen vara sant att Bobbys mamma snart släpps i frihet lixom hennes sambo. Kan bara inte tro på att världen ser ut som den gör. Att man kan göra nåt sånt och sen i samma liv gå fri. Det får inte vara sant men det är sant...

• Svar på tråden Bobby
  • Babyimafake

Är det sant?! Kommer ihåg det där fallet och det var ju inte alls längesedan! Är det 7-8 år sedan? Och stackars Bobby, jag följde fallet som tonåring, var i närheten av där jag bor och Bobby var även inte så många år yngre än mig! Sådana borde spärras bra mycket längre!

Var hittade du den infon? Någon länk? VILL GÄRNA LÄSA MER om frisläppningen och domen!

• ElinaNikki

Googla om det så står det om deras frigivning. Mamman håller redan på att slussa ut genom familjehem. Det stod om fallet i Barometern idag.
    Såna här personer SKA inte få leva vidare!

• johanssone

Nu har jag nog missat något, vad har hänt med denna Bobby?

• Queenie70

Det stackars barnet som systematiskt torterades av mamma och styvfar. Bands fast vid en brinnande kamin och utkastad i snön bl.a. Sedan dumpadesväl kroppen i nån sjö vull jag minnas .

• FIame
    Primmeling skrev 2012-07-31 10:39:21 följande:
    Vi har inte straff utan pris i Sverige... Dags att få till ändring!
    Detta var i England.
  • Anonym

Vilket var i England? Bobby? Bobby bodde i Småland.
    Mamman och styvpappan fick tio år var(obegripligt då han var den drivande samt att mamman var undergiven, obs som jag har förstått saken)
    Det har gått sex år och hon har väl skött sig samt att man dragit av häktningstiden etc.

• Primmeling

Nej Flame... Det var/är i Sverige... Hans mamma och styvpappa misshandlade honom till döds. De hade anmält honom försvunnen från deras parkerade bil utanför en stormarknad och det var stort pådrag i sökander.

• FIame
    Primmeling skrev 2012-07-31 13:45:26 följande:
    Nej Flame... Det var/är i Sverige... Hans mamma och styvpappa misshandlade honom till döds. De hade anmält honom försvunnen från deras parkerade bil utanför en stormarknad och det var stort pådrag i sökander.
    Aha sorry, jag blandade ihop det med BabyP, samma historia, mamman misshandlade barnet tillsammans med styvpappan. http://en.wikipedia.org/wiki/Death_of_Baby_P
Svar på tråden Bobby