• Anonym (Undrande)

Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Ja hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Var det på eget initiativ eller var det tjat från killen?

Svalde du eller spottade du? Vad tyckte du om smaken?   

• Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?
  • StarStruck

14, det blev en överraskning för oss båda.
    Jag spottade ut det och spydde ner min stackars pojkväns fötter.
    Som tur var stog vi i duchen. Smaken kan jag inte säga nått om för ingens sperma smakar likadant har jag märkt men just hans var inte särskilt fräsch.   

• Anonym

inte ännu. är 25 år

och jag vet inte om jag en vill prova. 

• Anonym

Jag är 40+ och det har ännu inte hänt. Får jag bestämma kommer det inte heller att hända.

• Anonym (Molly)

Jag var hela 32 år första gången. Jag hade levt ihop med min man i många år då, och jag hade fantiserat länge om att få ta satsen i munnen eftersom jag älskar att suga. Men min man ville inte låta mig göra det, så det blev en kollega istället. På mitt kontor på jobbet, vi "jobbade sent". Jag svalde, och jag älskade det! Det var definitivt inte sista gången som jag sög av den kollegan...

• luvah33

Jag var väl 15 tror jag. Han tjatade inte, det bara blev så. Svalde, förstår inte poängen med att spotta (smaken är ju redan där? :S). Tyckte om smaken, men sperma smakar olika från person till person.

• Anonym (Pia)

Jag var kanske 15, tror jag. Smakade URK och jag har inte gjort det sedan dess, annat än någon gång av misstag. Svalde verkligen inte snusket. . .

• Anonym (Pia)
    Anonym (Molly) skrev 2012-07-31 11:10:47 följande:
    Jag var hela 32 år första gången. Jag hade levt ihop med min man i många år då, och jag hade fantiserat länge om att få ta satsen i munnen eftersom jag älskar att suga. Men min man ville inte låta mig göra det, så det blev en kollega istället. På mitt kontor på jobbet, vi "jobbade sent". Jag svalde, och jag älskade det! Det var definitivt inte sista gången som jag sög av den kollegan...

Hoppsan! Skål
  • Anonym (blä)

Bara tanken på att få hela satsen i munnen får mig att vilja spy. Är över 30.

• Anonym (??)

var 12 år och de va högst ofrivilligt hela grejen. Kan ju nämna att jag inte tar de i munnen idag 14 år senare.

• Anonym (Undrande)
    Anonym (Molly) skrev 2012-07-31 11:10:47 följande:

Vet din man om detta eller är han "lyckligt" omedveten? 
Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?