• Anonym (Undrande)

Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Ja hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Var det på eget initiativ eller var det tjat från killen?

Svalde du eller spottade du? Vad tyckte du om smaken?   

• Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?
  • Anonym
    Anonym (usch) skrev 2012-08-02 21:50:17 följande:
    Har ALDRIG gjort det och kommer aldrig att göra det. Fy fan vad äckligt!
    Varför skulle det vara äckligt??? Gillar du inte heller att bli slickad då?
  • Janice01
    Anonym (usch) skrev 2012-08-02 23:14:43 följande:
    Hur kommer det sig då att mååååånga kvinnor aldrig får orgasm vid sex????
    För att kvinnan naturligt att har svårare för att få orgasm, vet du ingenting?
    Du är inte så gammal va?
  • Anonym
    Anonym (usch) skrev 2012-08-02 23:46:40 följande:
    haha 99 % av kvinnorna kan komma vid onani, vid sex är det nere vid ca 80 %. Så jag skýller på er män som bara tänker på er egen njutning.
    Moget! Har du varit med en man någon gång överhuvudtaget?
  • Anonym
    Anonym (13) skrev 2012-08-03 00:37:28 följande:
    13, tog det i munnen och därefter så spottade jag det rakt i ansiktet på honom.
    Vad äcklig du är! Varför gjorde du det?
  • Anonym (Varierar)
    LoLs pappa skrev 2012-08-02 09:41:35 följande:
    Orgasmen BLIR skönare om man får komma i munnen OM tjejen fortsätter att vara aktiv under hela orgasmfasen.
    Ett aktivt sugande förhöjer känslan ordentligt, samt en aktiv hand och tunga, så är det bara (för mig i vilket fall).
    Därav oxå att det blir oftast blir skönare orgasmer av en avsugning.
    Mer stimulans helt enkelt.
    Samma sak som om man slickar en tjej.
    Mkt enklare att koncentrera sig på rätt punkter och stimulera dom liite extra.
    Män kommer ifs lättare av "old fashion in and out" än tjejer där oralsex många ggr är det enda sättet att ge en orgasm.
    Men en BRA avsugningsorgasm är mkt skönare i många fall än en vanlig i musen.

Respekterar tjejer som ej vill ha "det" i munnen helt ut.
    Men om man vill ge sin man det lilla extra så är det mkt skönare.
    Sen om man säljer eller spottar är oviktigt, då är det ju liksom "över"...

Så svaret på frågan är, var så aktiv som möjligt, SUG, håll munnen stilla och sug, använd handen på skaftet samtidigt, och om du har simultankapaciteten även tungan.
    Detta är en bra beskrivning. Avsugning är skönare än samlag pga större närhet och mera stimulans. Men för mig är orgasmen av samlag skönare, eftersom jag då kan "fortsätta" under utlösningen och få stimulans som höjer orgasmkänslan. Vi avsugning slutar hon strax innan det går vilket gör orgasmen mindre skön. Skulle hon fortsätta suga under utlösningen är jag säker på att orgasmen skulle bli betydligt skönare än av samlag. Men om hon sen skulle svälja elelr spotta ut tror jag inte att skulle ha någon betydelse alls för min njutning.
  • Anonym (hehe)

Jag var sjutton, tror jag, och jag älskade det Oskyldig

• Anonym (usch)
    Janice01 skrev 2012-08-03 08:38:10 följande:
    Du är inte så gammal va?

Det stämmer ju inte, finns undersökningar som visar på att det tar lika lång tid  för en kvinna att komma vid onani som det tar för en man. Så vart har du fått det ifrån? Att det är naturligt svårare för en kvinna att få orgasm?
  • Anonym (Varierar)
    Anonym (usch) skrev 2012-08-03 12:05:39 följande:

Det stämmer ju inte, finns undersökningar som visar på att det tar lika lång tid  för en kvinna att komma vid onani som det tar för en man. Så vart har du fått det ifrån? Att det är naturligt svårare för en kvinna att få orgasm?
    Det är ju så att det är svårare för en kvinna att få orgasm av enbart penetrerande sex, se en annan tråd strax under här. Därför är det egentligen så att oralsex är viktigare för kvinnor än för män, som oftast kan få orgasm utan att få oralsex. För en del kvinnor är det kanske enda sättet att få orgasm med partner.
  • Anonym (13)
    Anonym skrev 2012-08-03 08:42:00 följande:
    Vad äcklig du är! Varför gjorde du det?

Därför att jag tänder på det, lite får han ju ställa upp!
  • kire
    Janice01 skrev 2012-08-03 08:38:10 följande:
    Du är inte så gammal va?
    Det var en märklig uppfattning, vet du ingenting?

De flesta kvinnor har ju förmågan att komma fort, komma gång på gång, t.o.m. komma utan fysisk stimulans. Förutsättningen är såklart en kvinna som är trygg i sig själv och sin sexualitet och en man som kan hantera henne.

Du är inte så erfaren va?
Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?