LoLs pappa skrev 2012-08-02 09:41:35 följande:
Orgasmen BLIR skönare om man får komma i munnen OM tjejen fortsätter att vara aktiv under hela orgasmfasen.
Ett aktivt sugande förhöjer känslan ordentligt, samt en aktiv hand och tunga, så är det bara (för mig i vilket fall).
Därav oxå att det blir oftast blir skönare orgasmer av en avsugning.
Mer stimulans helt enkelt.
Samma sak som om man slickar en tjej.
Mkt enklare att koncentrera sig på rätt punkter och stimulera dom liite extra.
Män kommer ifs lättare av "old fashion in and out" än tjejer där oralsex många ggr är det enda sättet att ge en orgasm.
Men en BRA avsugningsorgasm är mkt skönare i många fall än en vanlig i musen.
Respekterar tjejer som ej vill ha "det" i munnen helt ut.
Men om man vill ge sin man det lilla extra så är det mkt skönare.
Sen om man säljer eller spottar är oviktigt, då är det ju liksom "över"...
Så svaret på frågan är, var så aktiv som möjligt, SUG, håll munnen stilla och sug, använd handen på skaftet samtidigt, och om du har simultankapaciteten även tungan.
Detta är en bra beskrivning. Avsugning är skönare än samlag pga större närhet och mera stimulans. Men för mig är orgasmen av samlag skönare, eftersom jag då kan "fortsätta" under utlösningen och få stimulans som höjer orgasmkänslan. Vi avsugning slutar hon strax innan det går vilket gör orgasmen mindre skön. Skulle hon fortsätta suga under utlösningen är jag säker på att orgasmen skulle bli betydligt skönare än av samlag. Men om hon sen skulle svälja elelr spotta ut tror jag inte att skulle ha någon betydelse alls för min njutning.