• Anonym (Undrande)

Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Ja hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?

Var det på eget initiativ eller var det tjat från killen?

Svalde du eller spottade du? Vad tyckte du om smaken?   

• Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?
  • Anonym

Suger gärna och han får spruta i munnen men sväljer helst inte.

Jag upplever det som att när han börjar spruta bli han så känslig att han inte vill att jag rör ollonet men tungan utan mest skaftet. är det inte så för andra män? 

• Anonym

17, svalde. Jag märkte helt enkelt inte att han var påväg att komma ;)

• Anonym (usch)

Har ALDRIG gjort det och kommer aldrig att göra det. Fy fan vad äckligt!

• Justus
    kire skrev 2012-08-01 12:22:43 följande:
    Kvinnor i allmänhet brukar ju uppskatta oralsex. Män i allmänhet brukar gilla att göra det skönt för sin partner. Alltså måste vi - för att kunna ge er det ni vill ha lära oss att gilla det du kallar f*t*saft. Och från det att vi går ner på er tills dess att ni kommer så misstänker jag att vi fått i oss mer f*t*saft än vad du får om du sväljer en sats.

Det är alltså helt enkelt så att det är trist och avtändande med en kvinna som uppenbart verkar ogilla att ta min sats i munnen när jag förväntas ge henne oralsex och ta del av hennes f*t*saft. Det säger dessutom en hel del om inställningen till sex, en kvinna som verkligen gillar sex, båda ett ge och få har sällan några problem att ta emot en sats i munnen.

Bra sex inbegriper en hel del kroppsvätskor. En blöt fitta, saliv, svettiga kroppar och - sperma. Kanske därför både män och kvinnor som verkligen gillar sex inte heller har några problem med kroppsvätskor, "fascination" som du skriver. Det förknippas med just den saken - bra sex.
  • Anonym (usch)
    Kvinnor i allmänhet brukar ju uppskatta oralsex. Män i allmänhet brukar gilla att göra det skönt för sin partner. Alltså måste vi - för att kunna ge er det ni vill ha lära oss att gilla det du kallar f*t*saft. Och från det att vi går ner på er tills dess att ni kommer så misstänker jag att vi fått i oss mer f*t*saft än vad du får om du sväljer en sats.

Det är alltså helt enkelt så att det är trist och avtändande med en kvinna som uppenbart verkar ogilla att ta min sats i munnen när jag förväntas ge henne oralsex och ta del av hennes f*t*saft. Det säger dessutom en hel del om inställningen till sex, en kvinna som verkligen gillar sex, båda ett ge och få har sällan några problem att ta emot en sats i munnen.

Bra sex inbegriper en hel del kroppsvätskor. En blöt fitta, saliv, svettiga kroppar och - sperma. Kanske därför både män och kvinnor som verkligen gillar sex inte heller har några problem med kroppsvätskor, "fascination" som du skriver. Det förknippas med just den saken - bra sex.

Du är helt ute och cyklar, fler kvinnor än män gillar att göra det skönt för sin partner. Många mer män får orgasm vid sex än vad kvinnor får och det beror ju bara på en sak, män är överlag egoistiska i sängen!
  • Anonym (Man)
    Anonym (usch) skrev 2012-08-02 22:47:59 följande:

Du är helt ute och cyklar, fler kvinnor än män gillar att göra det skönt för sin partner. Många mer män får orgasm vid sex än vad kvinnor får och det beror ju bara på en sak, män är överlag egoistiska i sängen!
    Jag undrar det. Har träffat på massor av egoistiska kvinnor. Tycker nog att det är du som är ute och cyklar.
  • Anonym (mums)

Jag var 23 år och det var med min nuvarande sambo. Innan jag träffade honom hade jag bara sugit två gånger i mitt liv och kände mig mest obekväm i situationen. Men med min nuvarande så är det det bästa jag vet (det är det bästa han vet också). Suger av honom minst 5 dagar i veckan och han kommer varje gång i min mun, ibland sprutar han i mitt ansiktet och då tar jag tag i hans snopp och torkar rent ansiktet och sedan slickar av all sperma från hans snopp. Det smakar enligt mig väldigt gott och jag har svårt att förstå argumenten att det är äckligt med sperma, det är ju en del av min sambo. Dessutom är det ju hans sperma som kämpar för att tillverka vårt första barn, varför skulle den vara äcklig att få i munnen men inte i musen? 

• Anonym (usch)
    Anonym (Man) skrev 2012-08-02 22:58:50 följande:
    Jag undrar det. Har träffat på massor av egoistiska kvinnor. Tycker nog att det är du som är ute och cyklar.

Hur kommer det sig då att mååååånga kvinnor aldrig får orgasm vid sex????
  • Anonym (man med klös)

Bra och välformulerat inlägg, tycker att det sammanfattar det mesta i tråden.
  • Anonym (Man)
    Anonym (usch) skrev 2012-08-02 23:14:43 följande:

Hur kommer det sig då att mååååånga kvinnor aldrig får orgasm vid sex????
    Kanske för att de är lata/pryda och inte har lärt känna sina kroppar och förväntar sig att det är mannens ansvar att hon ska få orgasm?

Jag är en omhändertagande man och ser till att varje kvinna jag ligger med också får orgasm även om hon själv inte lägger två strån i kors för att få det, men såna tråkiga kvinnor blir inte långvariga i min säng. Lite intresserade och initiativtagande måste de allt vara.
Svar på tråden Hur gammal var du första gången du tog sperma i munnen?