• Anonym (längtande)

IVF till vintern / årsskiftet 2013

Hej hörni!

Finns nog fler där ute som väntar på IVF..
    följs gärna åt i väntan och längtan...
    Vi är skickade till Falun och detta kommer bli i december någongång...

kram på er 

• Svar på tråden IVF till vintern / årsskiftet 2013
  • PiOmiO
    Anonym (längtande) skrev 2012-10-16 21:55:44 följande:
    Härligt!
    Längtar till det är min tur.
    startat en blogg, designen kommer fixa sig men skrivit en del. kika gärna in

minvantanochlangtan.blogg.se/ 
    OK ! På något sätt har jag hittat till din blogg tidigare=) För jag hade lagt till den i bloglovin =) Men minns inte vart jag hittade den, kanske på någon annans blogg som följt din blogg
    piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • Anonym (längtande)
    PiOmiO skrev 2012-10-17 19:40:18 följande:
    OK ! På något sätt har jag hittat till din blogg tidigare=) För jag hade lagt till den i bloglovin =) Men minns inte vart jag hittade den, kanske på någon annans blogg som följt din blogg

imponerande då jag skapade den igår
  • PiOmiO
    Anonym (längtande) skrev 2012-10-17 22:46:37 följande:

imponerande då jag skapade den igår
    Det lät ju lite knepigare, hur kunde det blivit så... För när jag markerade länken och la in den i bloglovin (lättast att hålla koll på alla uppdaterade inlägg där, så stod det "följer bloggen" Får nog gå in och kolla igen då..
    piomio.blogg.se/ --> Life is not fair; get used to it.
  • Anwen
    Anonym (längtande) skrev 2012-10-16 21:55:44 följande:
    Härligt!
    Längtar till det är min tur.
    startat en blogg, designen kommer fixa sig men skrivit en del. kika gärna in

minvantanochlangtan.blogg.se/ 
    Kommer definitivt följa! Extra bra för mig, får jag lite info om sånt som även kommer gälla oss :). Undrar om jag kanske själv ska ringa och höra imorgon hur långt fram i kön vi ligger, blev lite inspirerad/nyfiken. Men är också orolig ang. jul-ledigheterna :S. Vill verkligen inte vänta längre! Skönt att det kändes bättre efter mötet med kuratorn! Hoppas du kan få må lite bättre.

Imorgon åker vi bort på en liten bröllopsweekend, väl inpassat kring ÄL ;), för att ge det en liten liten möjlighet till att lyckas på egen hand. Beställde ÄL-stickor för en vecka sen, de har inte kommit!!! :( De som typ alltid brukar dyka upp dagen efter! :S, dessutom har ÄL säkert blivit tidigare än beräknat, och jag har varit för trött = vi har säkert missat chansen redan :S. Blä! Men vi ska iaf njuta av denna helg tillsammans, och försöka att verkligen koppla av.
  • Anonym (längtande)
    PiOmiO skrev 2012-10-18 09:37:17 följande:
    Det lät ju lite knepigare, hur kunde det blivit så... För när jag markerade länken och la in den i bloglovin (lättast att hålla koll på alla uppdaterade inlägg där, så stod det "följer bloggen" Får nog gå in och kolla igen då..
    haha cyberspace ;)
  • Anonym (längtande)
    Anwen skrev 2012-10-18 21:22:42 följande:
    Kommer definitivt följa! Extra bra för mig, får jag lite info om sånt som även kommer gälla oss :). Undrar om jag kanske själv ska ringa och höra imorgon hur långt fram i kön vi ligger, blev lite inspirerad/nyfiken. Men är också orolig ang. jul-ledigheterna :S. Vill verkligen inte vänta längre! Skönt att det kändes bättre efter mötet med kuratorn! Hoppas du kan få må lite bättre.

Imorgon åker vi bort på en liten bröllopsweekend, väl inpassat kring ÄL ;), för att ge det en liten liten möjlighet till att lyckas på egen hand. Beställde ÄL-stickor för en vecka sen, de har inte kommit!!! :( De som typ alltid brukar dyka upp dagen efter! :S, dessutom har ÄL säkert blivit tidigare än beräknat, och jag har varit för trött = vi har säkert missat chansen redan :S. Blä! Men vi ska iaf njuta av denna helg tillsammans, och försöka att verkligen koppla av.
    Vad roligt!
    Tack så mycket, roligt att du tyckte om den!
    jag mailade faktiskt falun för att få veta mer exakt, detta svar fick jag:
    Tack för ditt mail. Som du undrar så har vi sängt en period över jul och nyår. Vi gör våra sista behandlingar i vecka 50 och finns tillgängliga på telefon t o m fredag den 21 december. Vi öppnar igen måndagen den 7 januari.

Med vänlig hälsning

Mika Larsson

Sekreterare

IVF-kliniken Falun

Men som sagt. det är ok, jag ska ägna denna tid till att må bra istället. 
  • Sofia1981

Hej alla fick precis dit på Sahlgrenska för ett första möte nu på torsdag,nån som har några tips vad man behöver tänka på? Vad händer på mötet? Får man tid typ för nästa grej redan då? Har verkligen längtat efter detta

• Anonym (längtande)

Fick det efterlängtade brevet idag!!!

6/11 ska vi dit. oj så jag längtar! Nu är vi på g

• Anwen
    Anonym (längtande) skrev 2012-10-19 14:40:13 följande:
    Fick det efterlängtade brevet idag!!!
    6/11 ska vi dit. oj så jag längtar! Nu är vi på g
    Vi hade också fått brev! Vi ska dit den 8e :) Äntligen på gång! Förhoppningsvis hinner vi med ett första försök innan jul då :). Nu blir det nog inga fler egna försök, så nu känns ju de där ÄL-stickorna som ännu inte kommit som helt bortkastade pengar! Ska nog kolla om de skickats än, annars ångra köpet.

Nu har vi iaf haft våran lilla weekend tillsammans, dock hade såklart ÄL redan varit, så den missades ju, så typiskt! Men vi hade det väldigt gött ändå! Skönt att komma iväg tillsammans sådär, bara ha det mysigt och äta gott, inga datorer etc., och jobbtelefonen avstängd!
  • Anwen

Självklart var jag för ivrig i tankarna igen :P. Räknade på mina cykler nu, och hinner troligtvis inte med ett försök innan jul pga ledigheterna, men borde iaf få börja med sprayen innan jul, precis som jag ville! Hoppas hoppas!

Svar på tråden IVF till vintern / årsskiftet 2013