Min pojkväns mamma blandar trosor med vanlig tvätt
Åhhh!!! Blir så irriterad! Jag är 16 och bor tsm med min 20 åriga pojkvän och hans mamma(har diverse problem med mina egna föräldrar så bor ej där). Hon tror alltid att hon vet bäst fast hon inte vet ett strunt och min pojkvän tror alltid att mamma vet bäst!
Hon blandar sina trosor som är fulla med mens och flytningar etc som hon dessutom byter ca 1 gång/vecka med våra VANLIGA kläder t-shirts och sånt och kör på 40 grader. Hallå? trosor ska tvättas på 60??? Och sedan tycker min kille alltid att hans kläder stinker efter tvätten(hennes underlivsdoft är rätt stark och allt hon tvättas tsm om hon bara tvättar i 40 börjar lukta samma) Och han säger att lukten ABSOLUT inte kommer från hans mammas kläder(ehm jo? det gör den för den luktar precis som hennes trosor)
Förutom detta så pressar hon ihop hur mycket kläder som helst i maskinen samtidigt så ibland blir inte mina kläder ens rena(tex när jag har mens eller så syns det fortfarande i trosorna efter tvätten eftersom det är så fullt)
Jag vet att det är hennes trosor som gör att tvätten börjar stinka då jag själv kört maskinen ett antal gånger och känt lukten som inte kommer från något annat än dom. Dock får jag inte tvätta längre hemma hos dom för hon tycker att jag tvättar "fel" eftersom hon anser att hennes sätt är rätt. Jag vill inte gärna säga vad jag tycker rakt ut heller.... och känns elakt att berätta för min kille att hans mammas trsor luktar så starkt.
Jag trivs jättebra hos dom men detta stör mig verkligen :( Jag hjälper till jättemycket med disk, stäsning osv men tvätten får jag ej ta eftersom den slösar EL om den körs för många gånger och jag stoppar i för lite kläder åt gången(hon gör ju fel inte JAG) :( Ibland smygtvättar jag och då luktar tvätten rent och gott när den kommer ut.