Liten studsmatta inomhus??
Tror det är ett bra köp med studsmatta inne. Vi har en på mitt jobb ( förskola) och den är väldigt poppis. Skillnaden med den vi har är att den har ett handtag där barnen kan hålla i sig medan de hoppar.
Tror det är ett bra köp med studsmatta inne. Vi har en på mitt jobb ( förskola) och den är väldigt poppis. Skillnaden med den vi har är att den har ett handtag där barnen kan hålla i sig medan de hoppar.
På mitt jobb har det inte hänt några olyckor, och då är det många barn som hoppar där varje dag. Man får bara se till att studsmattan inte står nära hårda möbler eller andra vassa hårda saker de kan slå dig på om de ramlar av. Sen så kommer man inte lika högt på små studsmattor som på de stora som man har utomhus.
Studsmattor låter inte så mycket, förutom kanske en del gnisslande från fjädrarna. Så det blir nog inga problem för grannen. Det som jag kan tänka mig låter är isåfall när barnen ev hoppar av från studsmattan. Det var ju en bra ide med en tjock matta under iallafall. :)
När barnen hoppar på mitt jobb så hörs inga dunsanden alls. Det bara gnisslar lite men inget som stör. Sen kanske det beror på vilken studsmatta man har. Men om hela studsmattan dunsar när man hoppar så är det nog ganska dålig fjädring eller kvalitet.