• Anonym (sugen)

Kåt, singel, gravid!

Har just skrivit ett inlägg om det här men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig i rubriken... så jag testar en ny Glad

Är gravid i vecka 26 och är nu ensam med det... har valt det själv (inte blivit övergiven alltså). Jag har ju varit ute efter ragg förut och jag kan ju få vem jag vill, tror jag i allafall Flört

Men nu är ju frågan... om jag vill ligga nu då, det syns ju att jag är gravid? Är det avtändande? Han som är pappan var väldigt tänd på mig ändå, men jag tänker att en "one nighter" kanske inte tycker det är så hett? Vad gör man? Jag är ju fasen skitkåt. Vill bara gnugga hela kroppen över nån stackare, men hur kommer killarna reagera då? Och vart går jag, kan ju inte gå på krogen och ragga väl, det ser väl helsjukt ut?

Vad tror ni, får jag ligga?

• Svar på tråden Kåt, singel, gravid!
  • Anonym

Sidor för sexkontakter borde väl funka? Kan lova dig att det finns killar sol vill ligga med en gravid tjej. Men ser man någon ute så tror jag att man mer eller mindre antar att hon är upptagen/ointresserad.

• Anonym (sugen)
    Anonym skrev 2012-08-03 16:38:15 följande:
    Sidor för sexkontakter borde väl funka? Kan lova dig att det finns killar sol vill ligga med en gravid tjej. Men ser man någon ute så tror jag att man mer eller mindre antar att hon är upptagen/ointresserad.
    Jo precis, jag har tänkt samma sak, att de tror att jag är upptagen... men ska jag skriva i min profil då att jag är gravid? Jag är bara rädd att alla ska tycka jag verkar knäpp och oansvarig som vill knulla när jag har ett barn i magen... Obestämd
  • Anonym (sugen)

puffar...

• Anonym
    Anonym (sugen) skrev 2012-08-03 16:42:07 följande:
    Jo precis, jag har tänkt samma sak, att de tror att jag är upptagen... men ska jag skriva i min profil då att jag är gravid? Jag är bara rädd att alla ska tycka jag verkar knäpp och oansvarig som vill knulla när jag har ett barn i magen... Obestämd
    I så fall har de en taskig moral, och är inte värda din uppmärksamhet. Om jag använde mig av kontaktannonser skulle jag verkligen inte bli avskräckt. Snarare lite sugen nu när jag tänker på det.
  • Tom Araya

Att hitta killar som blir upphetsade av din kropp är nog inget problem.
    Men jag tror som flera andra här att om man bara ser dig tror man att du är upptagen med pappan.

• Lena

Jag vet minst en kille som skulle tycka det var positivt :)

• Anonym (Tjej)

Tro mig när jag säger att graviditet är en slags fetisch för MÅNGA snygga män där ute.

Det är bara en sak vissa blir helt galet tänd på, så kör hårt på nån kontaktsida eller något.

Bodycontact är ju en av dom vet jag. Ladda upp en bild på din mage skriv att du är singel o letar efter kul så är det fixat! Lycka till. 

• Tom Araya
    Anonym (Tjej) skrev 2012-08-03 18:36:41 följande:
    Tro mig när jag säger att graviditet är en slags fetisch för MÅNGA snygga män där ute.

Det är bara en sak vissa blir helt galet tänd på, så kör hårt på nån kontaktsida eller något.

Bodycontact är ju en av dom vet jag. Ladda upp en bild på din mage skriv att du är singel o letar efter kul så är det fixat! Lycka till. 
    Inte bara magen...hela kroppen verkar svälla upp en aning, inte minst brösten, vilket ger även den spinkigaste tjej helt underbara former Tungan ute...om man gillar det då.
  • George 1

Gå ut och ragga och ha kul !
    Killen ser att du är gravid och kan då backa ur.
    Själv hade jag tyckt det var häftigt att träffa en gravid.

Ut och jaga, lycka till    

• Hoppetfinns

Du kommer få ligga fett mycket!! Massor av män som tänder på gravida kvinnor.

Och lovar att du får fortfarande vem du vill!

Lyckat till!! Blir nästan lite avis på den första lyckliga som får njuta med dig.

Svar på tråden Kåt, singel, gravid!