• Anonym (sugen)

Kåt, singel, gravid!

Har just skrivit ett inlägg om det här men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig i rubriken... så jag testar en ny Glad

Är gravid i vecka 26 och är nu ensam med det... har valt det själv (inte blivit övergiven alltså). Jag har ju varit ute efter ragg förut och jag kan ju få vem jag vill, tror jag i allafall Flört

Men nu är ju frågan... om jag vill ligga nu då, det syns ju att jag är gravid? Är det avtändande? Han som är pappan var väldigt tänd på mig ändå, men jag tänker att en "one nighter" kanske inte tycker det är så hett? Vad gör man? Jag är ju fasen skitkåt. Vill bara gnugga hela kroppen över nån stackare, men hur kommer killarna reagera då? Och vart går jag, kan ju inte gå på krogen och ragga väl, det ser väl helsjukt ut?

Vad tror ni, får jag ligga?

• Svar på tråden Kåt, singel, gravid!
  • Anonym (Batterikatten)

Jag tror nog att de flesta män tycker att gravida kvinnor är vackra och sexiga.

En granne här i närheten är höggravid och verkligen strålar och lyser. Hon är verkligen vacker.
    (Och en lyckost som har en sådan behaglig graviditet. Att må skit och utveckla en fäbless för skumtomtar t ex är inte lika trevligt. )

• Anonym (sugen)
    Anonym (Batterikatten) skrev 2012-08-08 10:44:36 följande:
    Jag tror nog att de flesta män tycker att gravida kvinnor är vackra och sexiga.

En granne här i närheten är höggravid och verkligen strålar och lyser. Hon är verkligen vacker.
    (Och en lyckost som har en sådan behaglig graviditet. Att må skit och utveckla en fäbless för skumtomtar t ex är inte lika trevligt. )
    Hahhaa! Skumtomtar... jo jag känner nog att det lyser om mig för jag får mycket blickar. Nu måste jag bara bestämma hur jag ska gå tillväga... det verkar ju finnas intresse så jag bara kan välja och vraka Flört då kan man ju vara kräsen, härligt!
  • Hemlignu

Gravida kvinnor är sexiga :P Jag bor i en liten ort i skåne, där finns en gravid tjej som är dödsvacker om man nu kan säga så. Skulle kunnat göra vad som helst för att träffa henne... Hon är singel *ler*

• kristofer

Hej jag är en kille på 30 och gärna skulle vilja tessta detta så vi kanske kan träffas lära känna varandra om du vill ? Jag kan tala om jag går med rullator pga en benskada som har drabbat mig. Jag kan säga jag bor i Lindesberg 4 mil norr om Örebro. säger också jag har varit singel i 30 år också så jag är oskuld o kåt. Ja vi kanske kan höras på mail eller om du har facebook el skype ? vi hörs. Kram     

• villbusa

har inte läst alla inlägg, men det är klart du får ligga, det är hur sexigt som helst med kåta gravida kvinnor..... Tungan ute

• villbusa
    villbusa skrev 2014-10-15 16:23:23 följande:

har inte läst alla inlägg, men det är klart du får ligga, det är hur sexigt som helst med kåta gravida kvinnor..... Tungan ute

Men det märkte du väl antar jag, för du har väl gått igenom förlossningen för typ två år sen eller nåt....Skrattande
  • manfrsthlm

snyggt och citera sig självSkrattande

KIK: KRILLESTHLM1
  • villbusa
    manfrsthlm skrev 2014-10-15 16:30:28 följande:

snyggt och citera sig självSkrattande

Blev ju tvungen, när jag såg hur gammal trådstarten var......Cool
  • SexyMann

vi som tänder på gravida vi är hära..

• 1plus2plus1

skriv ett PM om du vill TS. själv går jag igång ordentligt på det. ;) ju längre gången dest kåtare blir jag dessutom. ;)

• Kevin49

Självklart att en gravid kvinna är hur sexig som helst, men att en gravid kvinna som inte får dricka, ska befinna sig ensam på krog och ragga, så låter väldigt sjukt.

Jag skulle misstänka om en gravid kvinna skulle komma till krog och ska ragga mig.
    Finns det ingen runt omkring dig som kan ställa upp?
    Jag tycker att du luckas bättre här än på krogen.
    Lycka till.
    Önskar att du var min granne ;)

• Per06

Jag hade till och med kunna betala för att få ha sen med dig

• Anonym (Ville hela tiden)

Jag som kille blev väldigt kåt då min tjej blev gravid. Jag ville ligga med henne typ varenda dag.. Hon blev typ less på mig.. Hon trodde hon skulle få skavsår så mycke som jag ville.. Riktigt skönt va det;)

• Anonym (man hbg)

Gravida kvinnor är det sexigaste som finns  

• bert666

jag tycker det är väldigt sexigt med gravida.
    Det gör en kåt på något vis

• Anonym (Lookhere)

Oj, var ställer man sig i kö? ;)

Svar på tråden Kåt, singel, gravid!