• Anonym (sugen)

Kåt, singel, gravid!

Har just skrivit ett inlägg om det här men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig i rubriken... så jag testar en ny Glad

Är gravid i vecka 26 och är nu ensam med det... har valt det själv (inte blivit övergiven alltså). Jag har ju varit ute efter ragg förut och jag kan ju få vem jag vill, tror jag i allafall Flört

Men nu är ju frågan... om jag vill ligga nu då, det syns ju att jag är gravid? Är det avtändande? Han som är pappan var väldigt tänd på mig ändå, men jag tänker att en "one nighter" kanske inte tycker det är så hett? Vad gör man? Jag är ju fasen skitkåt. Vill bara gnugga hela kroppen över nån stackare, men hur kommer killarna reagera då? Och vart går jag, kan ju inte gå på krogen och ragga väl, det ser väl helsjukt ut?

Vad tror ni, får jag ligga?

• Svar på tråden Kåt, singel, gravid!
  • Vildhussen77
    Anonym (sugen) skrev 2012-08-03 16:35:44 följande:
    Har just skrivit ett inlägg om det här men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig i rubriken... så jag testar en ny  Är gravid i vecka 26 och är nu ensam med det... har valt det själv (inte blivit övergiven alltså). Jag har ju varit ute efter ragg förut och jag kan ju få vem jag vill, tror jag i allafall  Men nu är ju frågan... om jag vill ligga nu då, det syns ju att jag är gravid? Är det avtändande? Han som är pappan var väldigt tänd på mig ändå, men jag tänker att en "one nighter" kanske inte tycker det är så hett? Vad gör man? Jag är ju fasen skitkåt. Vill bara gnugga hela kroppen över nån stackare, men hur kommer killarna reagera då? Och vart går jag, kan ju inte gå på krogen och ragga väl, det ser väl helsjukt ut? Vad tror ni, får jag ligga?

Hör av dig vet jag... ;) jag tycker det är väldigt sexigt med gravida kvinnor...
  • gaud

Jag tycker gravida är oerhört sexiga. Deras former är helt underbara. Det finns fler som tycker så.

• eMund
    gaud skrev 2012-08-04 07:24:49 följande:
    Jag tycker gravida är oerhört sexiga. Deras former är helt underbara. Det finns fler som tycker så.

instämmer! Är nog inget problem att hitta en kille.
  • Mmman

Helt klart väldigt sexigt... Finns en del män som verkligen går igång på det! Beroende på var du bor så finns ju både nätet och/eller krogen/lämpligt annat uteställe. Kanske svårare gå ut i mindre städer iofs.

• Anonym (Gravida är sexiga)

En gravid kvinna är enligt mig ett av det vackraste som finns... Så med andra ord, det skulle vara en ära för mig...

• Totek

Tillägg av mitt tidigare inlägg:

Om en tjej kring 25-30-årsåldern som är gravid och frågat mig om sex, så hade jag jublat innombords.
    Gravida enligt mig är sexiga, vackra och de lyser oftast av välbehag när dem väntar barn. 

• OlleSQ
    Anonym (sugen) skrev 2012-08-03 16:35:44 följande:
    Har just skrivit ett inlägg om det här men jag tror inte jag var tillräckligt tydlig i rubriken... så jag testar en ny Glad

Är gravid i vecka 26 och är nu ensam med det... har valt det själv (inte blivit övergiven alltså). Jag har ju varit ute efter ragg förut och jag kan ju få vem jag vill, tror jag i allafall Flört

Men nu är ju frågan... om jag vill ligga nu då, det syns ju att jag är gravid? Är det avtändande? Han som är pappan var väldigt tänd på mig ändå, men jag tänker att en "one nighter" kanske inte tycker det är så hett? Vad gör man? Jag är ju fasen skitkåt. Vill bara gnugga hela kroppen över nån stackare, men hur kommer killarna reagera då? Och vart går jag, kan ju inte gå på krogen och ragga väl, det ser väl helsjukt ut?

Vad tror ni, får jag ligga?
    Precis som livet i övrigt så finns det de som tycker det är avtändande precis som de finns de som inget vill mer än att ha sex med en gravid tjej som visar att hon vill ha sex, hett ångande sex ;) Så jag tror inte du skall ha några problem vare sig du går ut på krogen (nykter då) eller raggar via nån kontaktsida.
Svar på tråden Kåt, singel, gravid!