Inlägg från: FruSen |Visa alla inlägg
  • FruSen

Vadderad bh

Instämmer!

J90 skrev 2012-08-03 21:15:32 följande:
    Jag skulle rekomendera Lindex egna b-h. Finns i både vit, svart och nude. Ovadderad, inga mönster som syns igenom t-shirten och skön som tusan enligt mig! :)

• FruSen

Jag har inga problem med Lindex vadderade bh i tvättmaskinen. Jag tvättar dock aldrig bh tillsammans med annan tvätt. Jag kör bh'arna i en tvätt i nätpåsar. Mina har hållit form och vaddering i flera år!

PolyPond skrev 2012-08-03 21:21:29 följande:
    Tror jag provat alla möjliga på lindex. Är inte så förtjust i formpressade heller. De klarar sig så dåligt i tvättmaskinen. Det fick bli amnings-bh för att jag skulle få det jag önskade denna gång.

• FruSen

Jag har aldrig haft det problemet. Som sagt jag tvättar mina bh'ar separat, inte med övrig tvätt. Och så ligger de i nätpåse såklart. Inga problem. Jag kör ett kort program (har ett 30 minutersprogram på min tvättmaskin) med skonsam centrifugering.

PolyPond skrev 2012-08-05 09:00:20 följande:
    De jag provat med har tappat formen. Jag vet att jag borde handtvätta, men jag hatar det, så då blir det inte av.

• FruSen
    PolyPond skrev 2012-08-05 09:44:44 följande:
    Hur många har du, som kan tänka dig att köra dem ensam i maskinen?
    BH'arna tvättar jag såklart tillsammans. Inte med all annan tvätt dock.
    Jag har 6 st, kör de tillsammans i en maskin i olika nätpåsar.
  • FruSen
    The past is now skrev 2012-08-05 09:49:50 följande:
    Inget milöjtänk där inte. :-O Har du flera 100 bh`ar?
    Nej, vem behöver fler a100 bh'ar?
    Det är väl inte konstigare att tvätta BH'ar i en maskin som att tvätta finblusarna i en maskin, arbetskläderna i en maskin och sängkläderna i en maskin? Eller blandar du allt ??
Svar på tråden Vadderad bh