Lena, tack till dig, ditt stöd och alla andras stöd här är så helt enormt fantastiskt! Nästan så man vill gråta...glädjetårar. Jag sov ytterligare några timmar på morgonen. Oroliga drömmar, vaknade upp emellanåt. Just nu har jag ångest, alltså dödsångest igen. Sitter och dricker kaffe, har tagit ytterligare en megados immodium, som hjälper fantastiskt mot diarrén. Men, har haft konstiga mardrömmar om medlet, att det är skadligt osv, haha, herregud så ens sinne kan fungera. Just nu känns det ganska jobbigt igen. Det liksom känns tungt, allt jag gör. Bara att hämta en kopp kaffe är ett gruvarbete, lol, jag får liksom prata till mig själv vad jag måste göra, ok...ställ dig upp! Gå till köket! Du kan! Jag måste storhandla idag, åka till min mardrömsaffär Walmart, har slut på allt typ, så jag har inget val. Som tur är har jag barnen som kan hjälpa. Men, bara själva tanken att behöva göra detta är så överväldigande. Och tänker på hur lätt allt var med knark i sinnet...då gick det som en dans, jag var en superhero! Men NEJ! Jag ska INTE! Skriker inombords till mig själv. Idag, söndag...min dag 6...så vet jag att min morfin dealer hämtar ut sitt script i drugstore idag...shit. Det känns tungt. Jag vet ju hur nära det är. Han bor granne med mig här. Hur hans och min relation började är lite lustigt kanske...men han fotograferade mig och barnen på våran granngårds julfest i julas. Han blev förtjust i mig, kom förbi och så. Addade mig på facebook osv. Och efter min hysterectomy op i februari kom han förbi med presenter och blommor. Han berättade att han själv opererats i sin höftled, fått en konstgjord sådan. Bingo!!! Mitt sinne började redan jobba hårt, jag insåg att han nog hade smärtstillande. Och när jag inte fick mera Percocets och Vicodines av min gyn kirurg efter min op ( vilka knappast gör ett skit för mig mera, dom är alldeles för svaga jämfört mot mina superdoser av oxycontin) så jag gick rent av över till grannen, klagade lite att jag hade slut på smärtstillande men fortfarande ont och ifall han hade nåt. Yes! Det hade han! Han gick och hämtade en stor burk med morfin sulfat 30 mg, ja, det var över hundra i burken. Storvinst! Och, den fick jag helt gratis, han vägrade ta betalt. Dom satt jag och knaprade i mig, besviken på att ruset inte var detsamma som oxys, men fick mig i alla fall motiverad och glad i hågen. Efter det har jag varit förbi honom många, många gånger, säkert tagit all hans medicin, stackaren, men insisterat på att betala, fast inte ens i närheten av oxy pris. Och efter det har det varit en salig blandning av oxy och morfin... Min oxydealer, är en vänlig, men sniken äldre tant som kedjeröker och säljer sin cancersjuke mans oxys för ockerpris till mången fler än mig. Ja, herrejösses, så man har hållt på! Helt sjukt. Men nej, Lena, och ni alla andra fina, goa människor här, jag ska aldrig, aldrig mer inta opiater. Som sagt tidigare, jag har det inte inom mig att utstå ännu en sådan här at. Tror jag hellre dör, än går igenom detta igen. Detta är det inte värt. Sänder värme och kärlek till dig Lena, många kramar, förståelse, störtning, peppning, enorm beundran för vad du åstakommer, och kärlek och tack till alla er andra som stöttat mig så! Love! :)