• Videung

Umgänge med spädbarn

Vad jaG förstår så rekommenderar man inte delad vårdnad förrän 3års ålder. Jag hade sagt tok nej, några tim i v bygger i ha starka band för bebisen som i hela sin lilla kropp känner ett oerhört behov av dej Läs på lite och lägg fram fakta utan känslomässigt dravel, barnets bästa före pappans behov för det hinns med det med, men han får bygga upp relationen och vara lite ödmjuk i för barnets behov.

• Videung
    Tonårsmorsan skrev 2012-12-25 14:56:07 följande:
    Precis, det är upp till varje föräldrapar att hitta egna lösningar so, passa just dem OCH det är INTE ok att tvinga in alla i en viss livsstil bara för att det ska bli rättvist mellan föräldrarna! Skaffar man barn med någon borde man inse att det INTE är ok att lämna den personen under graviditeten. Inse att det ÄR biologiska skillnader mellan män och kvinnor! Gå inte på dessa militanta galna feminister som påstår att alla är precis lika dana och lika viktiga och därför absolut ska kvotera föräldraskapet. Denna "lika dana" propagandan har politiska orsaker och ingenting med vad som är bäst för barn att göra. Män och kvinnor är skapta olika av naturen därför att vi bör komplettera varandra inte konkurrera med varandra. Mammor och pappor är lika viktiga eftersom de har lite olika funktioner och barnet behöver mer av den ena eller den andre beroende på hur gammalt barnet är. Gå inte på dessa galna militanta feminister som vill kvotera allt. Barn ska inte användas som redskap i den feministernas galna kamp att göra män till kvinnor och kvinnor till män. Iam, det har varit nästan enbart mammor som helt tagit hand om småbarn i ca 4000år i samtliga kulturer i världen!!! Det är lixom biologiskt meningen att honorna tar hand om barnen bland alla deggdjur faktiskt. (Det är bara reptiler och fåglar som lever jämlikt) Att pappor skulle vara lika viktiga som mammor för SPÄDBARN är ju bara politiskt propaganda-skitsnack. Det är bara vuxnas dröm om att vara oersättliga.   
    Stå på dig, annars gör någon annan det.

Militanta feminister My ASS! Jag tycker det är mest män som menar att de är precis lika kapabla som kvinnor att ta hand om bebisar, medan jag enbart hört ingabkvinnor utan barn säga detta! Sluta skyll på oss feministervför feminister de flesta av oss då vi alla tror på ett lika värde som människa
Svar på tråden Umgänge med spädbarn