JessiWill skrev 2012-08-05 16:46:03 följande:
Tack för dina ord! Det ger mig hopp faktiskt! Skall tänka på detta när jag ligger och grubblar innan jag somnar.
Jag hoppas jag kommer på det tids nog, om jag så fylla 25 eller 40 innan.. men någon gång lär man ju hitta det- och så även du!

jag fick mitt drömjobb via det berömda bananskalet.... Är ekonomutbildad från början och har småfuskat inom kockbranchen och inom butik , men flyttade 35 mil och blev inkastad via praktik på en ridskola....
Idag efter 8 år är jag kvar och älskar mitt jobb och aldrig i mitt hela liv att jag byter jobb . Finns inte på min karta. Det här är det jag ska syssla med resten av livet. Jag kan bli revisor och tjäna massor muchos pengar i månaden men nej jag vill inte. jag klarar mig hyfsat på min lön och det tar jag för att jag får jobba med exakt det här.
Så kringelkrokar till det man ska pyssla med får man räkna med att det kommer att finnas och man får ha sinnet öppet till att ens drömjobb inte alls är det man tror. Hade nån sagt till mig för tio år sedan att jag ska bo på landet och jobba med hästar hade jag funderat på om vederbörande var riktigt frisk....