Trött på detta liv! ADD???
Jag vet inte hur jag ska orka fortsätta inför blinda & oförstående människor längre!!
Jag är kanske bara löjlig, jag kanske bara ÄR lat? Har ett HETT temperament?
ÄR dum i huvudet?
Gick & la mig brevid min 7åriga dotter som redan sov i min säng, surfade på luren, kollade ADD symptom IGEN, & det är läskigt som det stämmer...
Jag har sedan barnsben varit sjukligt trött, & ointresserad, av det mesta, förutom att äta & sova, när jag blev äldre festa, testa droger. Redan på lågstadiet var jag sen VARJE morgon, hatade morgnar redan då. Mellanstadiet började jag skolka rejält. Ville hellre vara hemma & kolla tv & kränga en big pack glass med Oboy på. Konstigt nog blev jag inte tjock.. Hmm.. jaja.
Högstadiet var ju jävligt intressant pga killarna, så dit försökte jag orka ta mig. Men deltog nästan aldrig på lektionerna. Hängde i "trappan" & rökte.
Slutar högstadiet, inget gymnasium. Har påbörjat Komvux & folkhögskola ca 40ggr, alltid misslyckats.
ALDRIG klarat stanna på ett jobb. MASSA skulder.
Fick diabetes 2004, panikångest, genereliserat panikångestsyndrom 2005, samma år jag fick min första dotter.
Fick min andra dotter 2009. Efter mycket tjat på min psykolog blev jag diagnostiserad med personlighetsstörning. NOLL hjälp efter det.
Men jag vet att det är mer. Kan knappt klara av hemmet, klarar knappt av att ta mig utanför dörren, varken själv eller med mina barn!!! :´(
Att städa är ett helvete för mig, laga mat, tvätta... Det har det ALLTID varit.. Men jag är ju tvungen, jag har barn.
Men jag har det ALDRIG så städat & fint som hos andra.
Jag har ALLTID haft ett fruktansvärt humör!!! Jag lyckas ha tålamodet som behövs med mina barn, sen går det oftast ut över min mamma som fått utstå så sjukt mkt...
Jag känner mig så ofta som en tonåringen i en vuxen kropp :´(
Jag är 34 år, jag måste väl fan få hjälp med detta?????
jag vill inget hellre än att klara av ett jobb!!! men jag gör ju aldrig det!!
Får jag sjukersättning om jag inte fixar att jobba?
Eller ska jag leva på soc hela livet ?
Orkar snart inte med denna SJUKA inre kamp...
Vad FAN ska jag göra...? Och du som har erfarenhet... Kan jag ha ADD???