• Tingan

e ni klumpiga?

Bara undrar om det är fler än jag som blivit väldigt klantiga sen ni blev gravida? jag tappar och spiller hela tiden och tappar ord eller så blir det konstiga ord som inte låter kloka utan snarare från en annan planet..., man börjar undra om det e fel på motoriken eller så , blir man så här när man e gravid eller e det bara jag... tror jag håller på att bli galen....

• Svar på tråden e ni klumpiga?
  • Demona

Jag har haft en förmåga att tappa saker på golvet hela tiden sedan jag blev gravid. Även om jag försiktigt lägger ner t.ex mina sockar på en pall så lyckas de trilla ner på golvet. Jag måste böja mig ner och plocka upp saker från golvet hela tiden. Det är konstigt!

• Tingan

skönt att inte va ensam men man känner sig lite dum ibland......

• Underbarson

Ja, jag har varit både klumpig och virrig en lång tid...jag började nog bli virrig redan efter v15 på jobbet, vilket chefen la märke till, tex saker som fanns på plats märkte jag inte, jag kunde fråga samma fråga flera ggr, trodde mig gjort uppgiften fast jag inte hade gjort det etc.
    Nu när magen är så stor så visst fan tappar jag saker på golvet hela tiden...

• Saliro

klumpig e bara förordet =) lol

• Mirellah

Jepp - jag har blivit en stor klumpeduns!

• Linnpinn

Jag har blivit otroligt klumpig de senaste veckorna. Ett exempel är att jag två dagar i rad lyckats tappa en kesoburk på golvet i köket när jag gjort frukostmackor. Keso i hela köket, på golv, skåp osv...klockan sex på morgonen! Oj, vad nöjd man är med sig själv då....

• Millan1972

Jag e också förvirrad. Jag går i skolan för att lära mig ett nytt språk men det går inte längre...hihih hjärnan funkar inte riktigt.
    Fast då e jag bara i vecka 7+6.
    Men jag tror att det beror på att man e lycklig över graviditeten eller orolig så hjärnan e bara konsentrerad på graviditeten, då funkar hjärnan inte riktigt som den ska...
    Jag tror att det ligger till så, vad tror ni?

• Igloobåten

jag känner inte av någon klumpighet e ju olika till olika

• dramaqueen

Jag räcker upp handen på klumpedunsa! Jäklar vad jag har blivit klantig Hoppas det försvinner när bebben tittar ut

• Qliana

Kanske inte klumpig MEN GLÖMSK!!! Jag har gjort tokiga sager som att lägga in vår bärbara telefon bland kökstallrikarna och ställt torrvaror i kylskåpet etc etc....

Svar på tråden e ni klumpiga?