• Anonym (Evas man)

Penis ring - erfarenheter?

När vi har sex ger jag ofta min fru orgasm genom smekningar eller oralt.

Vid samlag så går det för mig ganska fort, min fru säger att det är skönt och att det inte gör nåt, hon har ju skönt ändå som hon säger. Jag skulle gärna vilja kunna hålla på bra längre utan att det skall gå och har därför funderat på att skaffa en penisring för att bli "uthålligare"

Nån som testat, vilka är erfarenheterna? VIlken modell gillar ni? 

• Svar på tråden Penis ring - erfarenheter?
  • Anonym

Fördröjningscreme eller spray är det som brukar fungera bäst. Vissa män tycker att de blir känsligare av en ring då penisen och ollonet blodfylls.

Hoppas att du hittar något som fungerar för er.

• 100kgpappa

Vi har precis skaffat en ring till mig, men bara hunnet prova den en gång under lite oralsex, men frugan tyckte den kändes lite hårdare än vanligt. Framförallt behåller man ståndet längre, provade en kvart när vi låg och kollade på tv och snackade annat, och den slacknade i princip ingenting alls.

Så en ring kan nog hjälpa genom att du kan fortsätta efter att du kommit. Kostar ju bara runt en hundring, så det är väl bara att prova!

Det gäller att hushålla med föraktet, med hänsyn till det stora antalet behövande...
  • HasseA

En penisring är ju till för att ge ett uthålligare stånd, inte för att fördröja orgasmen. Men, visst, kanske det kan funka så du håller ståndet efter att det gått för dig, men det lät inte som om det var så du menade.

Många leksaker av olika slag har vi, men ingen penisring. Fast jag har tänkt köpa en sån länge - eller rättare sagt gjorde vi det en gång, men den gick sönder vid första provet. För dålig kvalitet. Sen det har inte blivit av att köpa nån.

• min väg

min man har olika penisringar av olika prisklasser. men kan säga så här man får vad man betalar för..... har en ring som är utformad som en diamantring (var tänkt att jag skullee fria genom att sätta på denna ring *ler*) men iallafall denna ring är guld värd. han får ett stånd som inte är av denna värld. men han blir mycket känsligare med den.

• Anonym (Testa detta)

om du smörjer in ollonet med apotekets bedövningssalva xsylocain så minskar din känslighet.

• Anonym

Har tillverkat en egen ring av ett lite tjockare skosnöre, och en plastpärla med lagom stort hål i. Som ett slags justerbar ögla kan man säga. Funkar kanonbra! Blir större och hårdare...:)

• storstrumpan

Ni som har penisring, använder ni med "inbyggd" vibrator eller bara en "renodlad" ring?
    Några synpunkter på varianten med vibrator? Påskyndar den kvinnans orgasm i någon större utsträckning?
    Har lekt med många sexleksaker, men just penisringar har jag inte haft.  

• Schnitzel

Skit i alla dom där jävla sprayerna och penisringar, dra en runk ett tag innan samlag så ska du se att du kan köra på längre.

• The Seeker
    storstrumpan skrev 2012-08-14 23:44:24 följande:
    Ni som har penisring, använder ni med "inbyggd" vibrator eller bara en "renodlad" ring?
    Några synpunkter på varianten med vibrator? Påskyndar den kvinnans orgasm i någon större utsträckning?
    Har lekt med många sexleksaker, men just penisringar har jag inte haft.  
    Vi har båda varianterna.
    Tjejen gillar den med vibrator eftersom den ligger mot clittan när hon rider.
    Den bästa är den som endast vibrerar när det finns "tryck" mot den, dvs inte en sådan ring som har en vibrator som går hela tiden.
  • storstrumpan
    Banjo Boy skrev 2012-08-15 18:25:31 följande:
    Vi har båda varianterna.
    Tjejen gillar den med vibrator eftersom den ligger mot clittan när hon rider.
    Den bästa är den som endast vibrerar när det finns "tryck" mot den, dvs inte en sådan ring som har en vibrator som går hela tiden.

Låter ju praktiskt - du minns inte vad den heter?
  • Anonym (jocke)
    100kgpappa skrev 2012-08-08 20:39:52 följande:

Vi har precis skaffat en ring till mig, men bara hunnet prova den en gång under lite oralsex, men frugan tyckte den kändes lite hårdare än vanligt. Framförallt behåller man ståndet längre, provade en kvart när vi låg och kollade på tv och snackade annat, och den slacknade i princip ingenting alls.

Så en ring kan nog hjälpa genom att du kan fortsätta efter att du kommit. Kostar ju bara runt en hundring, så det är väl bara att prova!

Vad jag har hört ska man inte använda dem mer än typ 15-20 minuter.
    Förmodligen för att man stryper blodtillförseln.
  • Anonym (Enhancer)

Bra tips ifall man vill slippa obehaget och enkelt kan släppa på blodtillförseln vid behov:
    Flexibel ring 

Svar på tråden Penis ring - erfarenheter?