Inlägg från: Johnny Mnemonic |Visa alla inlägg
  • Johnny Mnemonic

Varför matar han mig?

Jag tycker det låter som han iallafall uppfattar eller vill ha ett intimare förhållande än vänskap. Samtidigt tycker jag du verkar ge sådana signaler också, att hoppa upp på diskbänken när någon jobbar med matlagning brevid skulle jag uppfatta som mer än vänskap också.

Spreading and transporting information is my duty.
  • Johnny Mnemonic

Jag säger bara hur jag skulle uppfatta det, en person som sätter sig tätt in på när man håller på med något tolkar jag absolut som mer intresserad än en vän. En vän umgås man med men behöver inte vara fast klistrad vid när denne är upptagen. Om du känner dig rastlös och vill prata så kan man stå bakom eller i dörren eller var det nu finns plats. Tillvissdel är ju även själva matlagningen om den sker frekvent lite mer än vad jag förväntar mig av mina vänner. Sen har jag ingen aning om vad du känner eller tycker men jag uppfattar det som att du enbart vill vara vän med denna bekantskap?

• Johnny Mnemonic

Okej, jag kan ha fel. Men jag utgår ifrån hur jag skulle tolkat det. Jag skulle inte alls bli förvånad om killen tror att ni dejtar. Men det bästa sättet du får veta det är väl att ställa frågan rakt ut.

Svar på tråden Varför matar han mig?