• Murjuk

Singeltråden, för oss som faktigst njuter av singellivet!

Varit singel i 6.5 år nu drygt och trivs väldigt bra med situationen, även om man ibland saknar sällskap av olika anledningar.
    Det har mest handlat i att landa i sig själv och till slut har jag blivit bekväm med det. Men det är på gott och ont så att säga. 

• Murjuk
    Anonym (Trivs helt okej.) skrev 2024-03-29 21:46:07 följande:

Jag har varit singel hela livet och har inga direkta planer på att gå in i relation. Skulle heller aldrig belöna en man med sex utanför en relation då jag är ointresserad av män som bara vill pippa, dvs, lösaktiga män. 

För att jag ska ändra mig ang. relation så krävs det en speciell man som lever upp till samma krav som jag själv gör. En vettig person vilket få män är till helheten.

Jag brukar säga lite lika, att jag har inte större krav än dem jag kan leverera själv, även om orden är lite vända i mitt uttryck.
  • Murjuk
    Anonym (Trivs helt okej.) skrev 2024-03-29 22:40:33 följande:
    Hur menar du då? Att du istället har låga krav?
    Man kan ju läsa det som man vill men nej, det är inte så jag menar när jag skriver.
    Utan snarare att jag varken ska eller kan ha stora krav själv om jag själv ej kan leva upp till dem, med det sagt står det ej att jag har låga krav.
  • Murjuk
    Anonym (Trivs helt okej.) skrev 2024-03-30 00:03:37 följande:
    Det var bara en undran. Du uttryckte dig lite otydligt, därav min fråga.
    Det är helt ok med undran, missförstånd är så tråkigt.Skrattande
Svar på tråden Singeltråden, för oss som faktigst njuter av singellivet!