Blivit kär i min gifta älskare
Först och främst så måste du inse att mannen kanske ljuger. Han kanske älskar sin fru mest och aldrig vill lämna henne. Det är kanske dig han ljuger för när han pratar skiljsmässa.
Jag hade en sambo som var på en annan tjej. Han skrev till henne att han skulle dumpa mig och inte älskade mig alls. När jag såg dessa smsen han skrev till henne så dumpade jag honom. Då grät han och bad på alla 4 om att få komma tillbaka. Han sa att han bara ville ha lite spänning med den andra tjejen. Han sa upp kontakten med den andra tjejen och började fjäska och göra allt möjligt för att få tillbaka mig.
Han fick inte tillbaka mig men den andra tjejen såg aldrig röken av honom igen. (vet detta genom bekanta)
Det du borde göra är att sluta träffa honom. Detta pga två anledningar.
1. Om han inte vill ha dig utan föredrar sin fru så slipper dina känslor bli djupare, och du blir mindre sårad.
2. Om han föredrar dig så kommer han få tummarna ur och skilja sig. Då kan ni fortsätta med gott samvete.
Om du fortsätter träffa honom som du gör nu så kommer han aldrig skilja sig. Han har en fru (som han nog älskar) och sin familj och en älskarinna vid sidan om.
Lita aldrig på en man som ljuger för sina absolut närmaste (fru och barn). Han är nog expert på att ljuga och manipulera om han har samvete till det
TS - hade brutit kontanken utifrån din berättelse.
Blir bara trubbel.