Blivit kär i min gifta älskare
Jag är älskarinna till en gift man. Är själv singel. Gick in i det hela utan att önska att han lämnade sin fru för mej. Snarare tvärtom jag ville inte det och ville ha en ren sexrelation utan känslor för varandra. Var tom ett krav jag ställde och som han ville det med. Men vi har hela tiden varit väldigt goda vänner och har umgåtts och haft trevligt ihop även utanför sängen.
Nu sitter jag efter att han varit här och känner en saknad. Jag har fått känslor för han. Vilket jag inte alls tänkt. Har alls inte berättat vad jag känner än utan håller fast vid att vi är KK enbart. Vill inte berätta och få svart på vitt att han inte har några känslor och då kanske även förlora det vi har. Går ingen nöd på mej än så länge att ha det så här.Har heller inga problem att träffa män.
Det känns som han har känslor för mej men samtidigt säger han att han inte har några kärlekskänslor och säger saker som "Skönt att ha bra sex utan krångla till det med kärlek" och liknande.
Han förhållande verkar dött (inte bara som han säger till mej utan hört det från gemensamma bekanta också) utan hänger ihop för barnens skull även om han ändå verkar tycka om sin fru men älskar inte henne. Han har ar börjat tala om att han funderar på att skilja sig men säger inget vad som händer med oss då.
Han ger lite blandade signaler. Jag tror han tycker om mej och har en del känslor men tror inte det är kärlek. Men känslorna från hans sida verkar ha växt sedan vi började umgås och det kanske utvecklas till något mer till slut.
Är det naivt att tro att kärlekskänslor kan växa fram? Är det någon som känner igen sig och varit med om något liknande? Eller varit på andra sidan