Inlägg från: IsDimma |Visa alla inlägg
  • IsDimma

Äger du en handväska?

I handväskan jag använder åtminstone varje dag till jobbet ligger nässpray, sömntabletter, insomningstabletter, typ 40 hårsnoddar, hårborste, läppsyl, plånboken (brukar ligga där i men gör det inte just nu), nycklarna (inte just nu men när jag går ut), huvudvärkstabletter, pappersservetter, ett par strumpor som aldrig tycks komma därifrån, en halv chokladkaka, ett foto på ett barn som jag tänkt ta hem men som ligger kvar i väskan. Sen har jag säkerligen en hög kvitton och lite annat skräp. Och en tesked ligger där också. Sen brukar det ligga ett par rena trosor där med men inte just nu tror jag.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • IsDimma

Ett par hörlurar har jag med ifall dom som hänger runt halsen går sönder och även extra såna där små saker som sitter längst ut på hörlurarna för dom tappas ibland.

• IsDimma

Gick och kollade, hittade bortsett uppräknade saker min kamera, en parfymflaska, ytterligare 19 hårsnoddar utöver dom 40 jag trodde fanns där några antidepressiva tabletter ifall jag glömmer ta dom på morgonen innan jag åker till jobbet, en kylskåpsgrej man sätter i dörren för att få varor som står dåligt att hållas uppe, en blyertspenna som ska tillbaka till jobbet, skavsårsplåster, vanliga plåster, våtservetter, ett litet bandage, en minisax att klippa plåstren med, en pincett, tre foton på hans barnbarn, ytterligare två läppsyl, korken till en annan nässpray, allerginässprayen, en tandborste, plåstertejp, två enkronor och fyra fibertabletter plus en karta gamla panocodtabletter jag inte för närvarande alls behöver.

Svar på tråden Äger du en handväska?