Min kk har flera..men inte jag..
Funderar på vad som egentligen känns ok..min sambo och jag har inte haft sex överhuvudtaget på flera år. Håller ihop med nöd och näppe pga barnen. Jag är grymt kåt av mig så man kan undra hur jag klarade mig överhuvudtaget tills jag träffade min kk..han är 8 år yngre, gift med två barn (påstår att han och frun lever i ett öppet förhållande) och bor många mil från mig. Fantastiskt sex i timtal, ca en gång i månaden sedan knappt ett år..mycket oralsex, som jag älskar...han har från början varit helt öppen med att han har flera, och dessutom alltid söker nya "möjligheter", ok för mig då det endast handlar om sex och vi dessutom bor långt från varandra. Men jag är kräsen, måste känna någon någorlunda innan vi börjar ligga etc, så jag har inga andra...känner mig allt mer som sekunda på något sätt..inser att jag har svårt att upprätthålla en ren kk-relation som är så "ojämlik" avseende antal övriga kk som vår.
Nu till min fråga: Ovanstående är endast en kort sammanfattning av vår "relation", men skulle ni på FL kunna ha en KK-relation med en sådan snedfördelning? Perfekt vore ytterligare en kk: , i min egen stad, men det är lättare sagt än gjort. Jag är helt klart i ett underläge, han vet att jag inte ligger med någon annan. Han kan välja och vraka medan jag snällt väntar på att han ska ha tid att ha sex med mig, så känns det numera även om det inte var så från början. Då var det mycket sweet talk, att han längtade efter (att ligga) med mig. Så icke längre. Han talar gärna om andra erövringar, både nya och potentiella. Kräk? Förmodligen...men en gud i sängen, kan inte motstå...
Kommentarer mottages tacksamt.