• Anonym

Min kk har flera..men inte jag..

Funderar på vad som egentligen känns ok..min sambo och jag har inte haft sex överhuvudtaget på flera år. Håller ihop med nöd och näppe pga barnen. Jag är grymt kåt av mig så man kan undra hur jag klarade mig överhuvudtaget tills jag träffade min kk..han är 8 år yngre, gift med två barn (påstår att han och frun lever i ett öppet förhållande) och bor många mil från mig. Fantastiskt sex i timtal, ca en gång i månaden sedan knappt ett år..mycket oralsex, som jag älskar...han har från början varit helt öppen med att han har flera, och dessutom alltid söker nya "möjligheter", ok för mig då det endast handlar om sex och vi dessutom bor långt från varandra. Men jag är kräsen, måste känna någon någorlunda innan vi börjar ligga etc, så jag har inga andra...känner mig allt mer som sekunda på något sätt..inser att jag har svårt att upprätthålla en ren kk-relation som är så "ojämlik" avseende antal övriga kk som vår.

Nu till min fråga: Ovanstående är endast en kort sammanfattning av vår "relation", men skulle ni på FL kunna ha en KK-relation med en sådan snedfördelning? Perfekt vore ytterligare en kk: , i min egen stad, men det är lättare sagt än gjort. Jag är helt klart i ett underläge, han vet att jag inte ligger med någon annan. Han kan välja och vraka medan jag snällt väntar på att han ska ha tid att ha sex med mig, så känns det numera även om det inte var så från början. Då var det mycket sweet talk, att han längtade efter (att ligga) med mig. Så icke längre. Han talar gärna om andra erövringar, både nya och potentiella. Kräk? Förmodligen...men en gud i sängen, kan inte motstå...

Kommentarer mottages tacksamt. 

• Svar på tråden Min kk har flera..men inte jag..
  • Anonym (Ego)

Vad är det egentliga problemet?

- Är det att du har behov av ytterligare en KK för att han inte räcker till pga han inte finns där för han bor på annan ort. 

- Är problemet att han har andra och att du då inte känner dig speciell utan bara en bland flera?

- Är dte någon sorts "maktkamp", att du vill ha någon annan så han av rädsla att förlora dig, skall prioritera dig? Eller att du kan få dina behov tillgodosedda vid de tillfällen han bortprioriterar dig i förmån för någon annan?

Har själv en relation med en älskarinna på distans. Hade givetvis varit bättre med någon i närheten och kunnat träffas oftare och enklare. Men nu är det som det är och jag har inte behov av eller önskar någon annan.

Jag hade nog inte känt mig nöjd i din situation. Själv skulle jag ha förståelse för om min älskarinna hade andra än mig pga att vi inte kan träffas så ofta som vi skulle önska. Om de andra bara var ersättning för mig (låter väl en smula egotrippat). Men skulle nog inte ha kunnat tänka mig att inte vara nummer 1 (förutom hennes man då) och den hon vill vara med.  Vill inte känna mig utbytbar och bara en bland flera. Hade kanske ändå haft en relation eftersom vi har så bra sex. Men vår relation hade nog sett helt annorlunda ut än vad den är idag. 

Det finns ett värde i att båda längtar lika mycket. Då har man något man delar på ett helt annat sätt. Plågsamt att längta men mindre plågsamt om man delar den . Om ena parten får sina behov tillfredställda och inte känner samma längtan som den andre, då blir svaren på tex "jag längtar efter att ha sex med dig igen" lite falska.

I mina ögon låter han som ett kräk ja. Till hans försvar får man väl säga att han är öppen och ärlig med sina avsikter. Men eftersom du verkar lida av situationen så verkar han närmast okänslig som talar om nya erövringar etc.

• Anonym

Tycker att du ska fokusera på att hitta en annan kk. Vet att det är svårt om man har fantastiskt sex med någon, men det kan man faktiskt ha med andra också.
    Det låter som att han inte är lika intresserad som du eller så njuter han bara av den makt han har över dig och behandlar dig som något han hör av sig till för sin godhets skull, bara för att han kan.
    Han tycker skert han bedriver välgörenhet och han låter faktsikt som en tvättäkta skitstövel.

• Anonym

Råkade ut för ett liknande as förra sommaren. Själv är jag av den typen som anser att har jag en kk så behöver jag inte fler. och ska någon vara min kk, förväntar jag mig detsamma. Rakt och väldigt enkelt, passar det inte... nej då får han väl hitta någon/några andra. Har helt enkelt den lilla regeln för att slippa svartsjuka (från männens sida) men även av andra skäl.

Så förra sommaren träffade jag en kille, han var lite äldre och vi hade beslutat oss för en kk relation. Och att vi bara skulle träffa varandra. Så efter en månad var jag och grillade hemma hos honom. det var ganska mycket folk där och under kvällen mitt framför ögonen på mig släpar han in en liten blondin på toaletten. Jag behöver nog knappast beskriva vad som hände därinne, det hördes väldigt väl.

När de väl kom ut därifrån tittade han rakt på mig och bara flinade. Jag stannade kvar under tiden det var folk där, sen helt abrupt gick jag hem och sov hos en vän till mig (som också var med). Min KK undrade ju varför jag inte ville stanna hos honom, varpå jag klargjorde väldigt tydligt varför. Nästa morgon ville han att jag skulle komma förbi så vi kunde prata. Men det va väldigt enkelt. Som jag hade sagt till honom tidigare, leker man med mig leker man bara med mig.

Jag vet att väldigt många på forumet inte delar min åsikt. men håll era åsikter för er själv. I detta fallet hade han gått med på vad som gällde om han nu ville komma innanför mina trosor.

Många av er anser att det var hans fulla rätt att knulla vem fan han ville. och visst det var det, jag hindrade inte honom. men eftersom han gjorde som han gjorde fick han inte se mig mer. Än idag hör han av sig lite då och då för att meddela hur han saknar mig, hur han vill att vi ska ses igen... osv.
    Men har man försvunnit ur mitt liv en gång... då har man åkt ut av en anledning.

Ts, ni må ha fantastiskt sex men försök lösa situationen hemma. Håller ihop för barnen... njaee... Det faktum att föräldrarna stannar kvar bara för barnens skull kommer inte att göra dem lyckliga. var helt ärliga istället, mot dig själv, din sambo och era barn.
    Detta inlägg var inte menat för er troll att spinna vidare på. Utan det var helt enkelt till TS. Jag struntar rent ut sagt i vad ni andra tycker om mitt agerande.

• Anonym

Tack för era svar, bra och kloka.Ja, det största problemet är nog just att jag känner mig (numera) helt oviktig då han har fler, aktivt söker fler och dessutom gärna pratar om det. Den första tiden var han väldigt på, skrev underbara mejl om hur han längtade etc men det upphörde ganska snart...till att i princip endast övergå till korta förfrågningar om sex. Han brukar säga att han iofs har fler men att mycket av det han säger endast är påhitt för att retas. Helt klart vill han hålla mig osäker. Jag är så arg på mig själv för att han lyckas!! Jag vet ju vad jag själv skulle säga till en annan i samma situation, dvs bryt! Många säger att man inte ska förvänta sig mer av en ren kk-relation, än just korta förfrågningar om sex...men det är svårt när det var annorlunda från början. 

Ego, jag skulle vara nöjd om min relation till min kk var som den du har... men du skriver att du kanske ändå bibehållit relationen till henne pga bra sex även om relationen var annorlunda? Och det är väl där jag är. Har att välja mellan inget sex alls eller sporadiskt kanonsex med denne man. Nu har vi inte hörts av på flera veckor...senaste kontakten tog jag då jag messade att jag var sugen, fick bara ett kort svar om att han "förstod det". .Just då kunde vi inte ses men...Har inte hört av honom mer och jag stålsätter mig för att INTE ta ny kontakt. Kanske redan är slut, vad vet jag...Inser att jag mår dåligt av detta men jag vill ju ha sex också!! Kan inte se var/ hur jag ska hitta någon annan som jag själv vill ha..

Du som bröt med din kk, förstår dig och önskar att jag var lika stark i detta. Kan inte förstå att jag är en sån mes just i denna situation. Och ja, vad gäller sambon närmar sig uppbrott alltmer, men jag utvecklar inte det här. 

• Anonym

Ytterligare försvårande i detta att är att jag ändå kommer att träffa honom någon gång då och då, genom jobbet...

• Anonym

Ytterligare försvårande i detta att är att jag ändå kommer att träffa honom någon gång då och då, genom jobbet...

• tompatiger

Sluta blanda in känslor!!!

Du gick ju med på att han hade andra KK - det var han tydlig med från början!

Är du kär?

• Anonym

Jag vet, har försökt att inte blanda in känslor men verkar vara dålig på det!!  Ja, han har varit öppen om vad som gäller från början, helt riktigt. Det är jag som har svårt för att först fått höra en massa underbara saker och sedan i princip ingenting. Han har väl tänkt att nu är kk-relationen etablerad, vi ses och har sex så han behöver inte säga så mycket mer. Kär? Vill absolut inte ha ett riktigt förhållande med honom. Men känslor har jag ju helt klart. Huvudproblemet är nog att jag inte vill känna mig som en i mängden...

• Anonym (Ksan)

Har haft en älskare som din. Han har flera kvinnor samtidigt och jag var fullt medveten om det när jag gick in i "relationen".
    För mig kändes det helt ok då jag gick in i det med öppna ögon. Men visst kan det kännas jobbigt om han nämner någon av de andra. Inte pga avundsjuka utan pga att jag inte fick det sexet (skulle gärna ta hur mycket som helst men ingen av oss har den tiden). Men jag förklarade för honom att jag inte var intresserad att höra om hans nya relationer el vad de gjorde och det respekterade han fullt ut.
    Dvs kan du inte helt enkelt be honom hålla tyst om de andra? Det finns väl ingen anledning att du ska lyssna på det? 

• Anonym

Jo, borde be honom hålla tyst om vi ska fortsätta, har inte gjort det då jag ändå varit nyfiken....ska vi fortsätta måste jag hålla huvudet kallt och tänka som han, dvs bara skönt sex då och då. Tyvärr blir det när han kan/ vill. Jag har dock sagt nej några gånger, mest då jag fått för kort varsel. Frågan är om det blir något mer...sist jag hörde av mig, för tre v sedan fick jag ju bara ett kort svar, sen har jag inte hört något mer alls..aldrig gått så här långt mellan mess/chatt/mejl-kontakt. Misstänker att han har fullt upp med andra kk..jag gillar inte att spela spel, dvs vänta med att fråga om sex för att se om han gör det etc, men i detta läge så är det kanske bäst att avstå..för min egen självrespekts skull, känner mig efterhängsen..de som känner mig skulle aldrig kunna tro att jag är en sån MES när det gäller kk!

Nu när jag läser allt jag skrivit i denna tråd inser jag att jag tänker för mycket! 

Svar på tråden Min kk har flera..men inte jag..