• Anonym

Min kk har flera..men inte jag..

Funderar på vad som egentligen känns ok..min sambo och jag har inte haft sex överhuvudtaget på flera år. Håller ihop med nöd och näppe pga barnen. Jag är grymt kåt av mig så man kan undra hur jag klarade mig överhuvudtaget tills jag träffade min kk..han är 8 år yngre, gift med två barn (påstår att han och frun lever i ett öppet förhållande) och bor många mil från mig. Fantastiskt sex i timtal, ca en gång i månaden sedan knappt ett år..mycket oralsex, som jag älskar...han har från början varit helt öppen med att han har flera, och dessutom alltid söker nya "möjligheter", ok för mig då det endast handlar om sex och vi dessutom bor långt från varandra. Men jag är kräsen, måste känna någon någorlunda innan vi börjar ligga etc, så jag har inga andra...känner mig allt mer som sekunda på något sätt..inser att jag har svårt att upprätthålla en ren kk-relation som är så "ojämlik" avseende antal övriga kk som vår.

Nu till min fråga: Ovanstående är endast en kort sammanfattning av vår "relation", men skulle ni på FL kunna ha en KK-relation med en sådan snedfördelning? Perfekt vore ytterligare en kk: , i min egen stad, men det är lättare sagt än gjort. Jag är helt klart i ett underläge, han vet att jag inte ligger med någon annan. Han kan välja och vraka medan jag snällt väntar på att han ska ha tid att ha sex med mig, så känns det numera även om det inte var så från början. Då var det mycket sweet talk, att han längtade efter (att ligga) med mig. Så icke längre. Han talar gärna om andra erövringar, både nya och potentiella. Kräk? Förmodligen...men en gud i sängen, kan inte motstå...

Kommentarer mottages tacksamt. 

• Svar på tråden Min kk har flera..men inte jag..
  • Anonym (Ego)
    Anonym skrev 2012-08-10 10:59:06 följande:
    Jo, borde be honom hålla tyst om vi ska fortsätta, har inte gjort det då jag ändå varit nyfiken....ska vi fortsätta måste jag hålla huvudet kallt och tänka som han, dvs bara skönt sex då och då. Tyvärr blir det när han kan/ vill. Jag har dock sagt nej några gånger, mest då jag fått för kort varsel. Frågan är om det blir något mer...sist jag hörde av mig, för tre v sedan fick jag ju bara ett kort svar, sen har jag inte hört något mer alls..aldrig gått så här långt mellan mess/chatt/mejl-kontakt. Misstänker att han har fullt upp med andra kk..jag gillar inte att spela spel, dvs vänta med att fråga om sex för att se om han gör det etc, men i detta läge så är det kanske bäst att avstå..för min egen självrespekts skull, känner mig efterhängsen..de som känner mig skulle aldrig kunna tro att jag är en sån MES när det gäller kk!

Nu när jag läser allt jag skrivit i denna tråd inser jag att jag tänker för mycket! 

I mina öron låter det som du blir behandlad som en knulldocka utan den respekt och omtanke som du förtjänar. Bara för att man "bara har sex" behöver det inte utesluta att man har respekt, omtanke och "vårdar" sin sexpartner. En älskarinna är inte en uppblåsbar barbara som man bara sprutar i och sen stoppar undan i en garderob när man är färdig. 

Tror inte att spela några spel och säga nej fast du vill är till någon hjälp. är nog bättre du hanterar honom som han behandlar dig. Se honom som en dildo du tar till vid behov för den egen njutnings skull. Sen ta din tid på att hitta en älskare som behandlar dig på det sätt du vill bli behandlad på.
  • tompatiger

Det handlar om att sätta förutsättningarna direkt och spela efter de regler som ni båda satt upp.

Personligen har detta alltid fungerat för mig och de älskarinnor jag haft - mitt problem är jag tröttnat och vill ha nytt :)

• Anonym

Ego: Du låter som en mycket bra man, din älskarinna har tur. Och ja, enda sättet är att se honom som en dildo, tror jag med, för sex vill ju jag ha. Om vi nu ska fortsätta. Har adlrig haft en ren kk-relation tidigare, har svårt att hantera det tydligen. Hitta en ny älskare, vet inte hur det skulle gå till ärligt talat..men vill definitivt hitta en annan. 

Tompatiger: Ja, han har som sagt varit ärlig om relationen från början. Men jag saknar alla ljuva ord jag fick höra i början...han fick mig att känna mig speciell även om jag förstod även då att det förmodligen bara var snack. Och nu verkar det tyvärr som att han liksom du tröttnat.... inte konstigt att det blir så om man hela tiden jagar nytt..när du tröttnar, säger du det rent ut eller slutar bara höra av dig/ svara?

• tompatiger

Jag säger rakt ut att jag inte vill träffas mer.
    Jag försöker hålla mina prassel enkla så det inte blir krångel.

Men du - skaffa en ny älskare så är ju alla problem lösta för dig.

• Anonym (Ksan)
    Anonym (Ego) skrev 2012-08-10 11:24:14 följande:

I mina öron låter det som du blir behandlad som en knulldocka utan den respekt och omtanke som du förtjänar. Bara för att man "bara har sex" behöver det inte utesluta att man har respekt, omtanke och "vårdar" sin sexpartner. En älskarinna är inte en uppblåsbar barbara som man bara sprutar i och sen stoppar undan i en garderob när man är färdig. 

Tror inte att spela några spel och säga nej fast du vill är till någon hjälp. är nog bättre du hanterar honom som han behandlar dig. Se honom som en dildo du tar till vid behov för den egen njutnings skull. Sen ta din tid på att hitta en älskare som behandlar dig på det sätt du vill bli behandlad på.
    Hmmmm bli instoppad i en garderob. Det skulle ju i och för sig kunna utvecklas.
    Anonym skrev 2012-08-10 12:20:27 följande:
    Ego: Du låter som en mycket bra man, din älskarinna har tur. Och ja, enda sättet är att se honom som en dildo, tror jag med, för sex vill ju jag ha. Om vi nu ska fortsätta. Har adlrig haft en ren kk-relation tidigare, har svårt att hantera det tydligen. Hitta en ny älskare, vet inte hur det skulle gå till ärligt talat..men vill definitivt hitta en annan. 
    Hon är mycket lycklig. Tro mig.

• Plastpappan

Inte lätt med en kk-relation om inte bägge parter är överrens om vad som gäller.
    Det ska vara så enkelt som möjligt, men helt utan känslor kan det nog inte vara.

• Anonym

Nej inte lätt, jag är nog egentligen inte skapt för en polygam kk relation där jag inte ens känner mig särskilt prioriterad längre. Tror att det skulle vara annorlunda om även jag låg med andra, då skulle det inte bli lika viktigt att träffa honom. Jag tror att han också tycker det vore bättre faktiskt, så länge jag inte skulle prioritera ner honom.Nu är snedfördelningen total. 

• Plastpappan

Om du nu träffar någon annan, ser inte han det som en nedprioritering då ?
    Du får ju sex på annat håll, oftare, och kanske bättre. 

• Anonym

Jo, men han bor i en annan stad långt från mig så vi kan inte ses så ofta rent praktiskt. Därför hade jag heller inget emot att han har andra kk i sin egen stad. Han har på andra håll också. Han är helt ok med om jag skulle skaffa nån till här i min stad, på grund av avståndet oss emellan om inte annat. Jag tror inte han skulle känna sig så nedprioriterad under de förutsättningarna. Bättre sex? Vet inte om det går att få, det är en del av mitt problem...

• Anonym (Ego)
    Anonym skrev 2012-08-10 12:20:27 följande:

Tompatiger: Ja, han har som sagt varit ärlig om relationen från början. Men jag saknar alla ljuva ord jag fick höra i början...han fick mig att känna mig speciell även om jag förstod även då att det förmodligen bara var snack. Och nu verkar det tyvärr som att han liksom du tröttnat.... inte konstigt att det blir så om man hela tiden jagar nytt..när du tröttnar, säger du det rent ut eller slutar bara höra av dig/ svara?

Tack {#emotions_dlg.flower}. Fast det är jag som har haft väldigt stor tur.

Tror inte du får några problem att hitta älskare. Det går tretton män på dussinet som vill ha en kvinna med stor sexlust. Sen kanske det är lite svårare (och mer riskabelt) om du bor på en mindre ort. Ännu svårare kanske att hitta någon som du trivs med och som ger dig sex på det sätt du önskar. Testa BC eller liknande dating-siter och du kommer översvämmas med svar. Eller här på FL, har hört att en del träffats här .
  • Anonym (Ego)
    Anonym (Ksan) skrev 2012-08-10 12:31:16 följande:
    Hmmmm bli instoppad i en garderob. Det skulle ju i och för sig kunna utvecklas.

Hon är mycket lycklig. Tro mig.

Åh Solig. Jag med.

Hmm extraknäcker du för SÄPO eller ?
  • Anonym (Ksan)
    Anonym (Ego) skrev 2012-08-10 13:19:23 följande:
    Åh Solig. Jag med.

Hmm extraknäcker du för SÄPO eller ?
    Nej det är ditt jobb. Jag bara offrar min kropp för konsten och njutningen.
  • Anonym
    Anonym (Ego) skrev 2012-08-10 13:17:37 följande:

Tack {#emotions_dlg.flower}. Fast det är jag som har haft väldigt stor tur.

Tror inte du får några problem att hitta älskare. Det går tretton män på dussinet som vill ha en kvinna med stor sexlust. Sen kanske det är lite svårare (och mer riskabelt) om du bor på en mindre ort. Ännu svårare kanske att hitta någon som du trivs med och som ger dig sex på det sätt du önskar. Testa BC eller liknande dating-siter och du kommer översvämmas med svar. Eller här på FL, har hört att en del träffats här .
    Glad för er båda, låter som att ni haft tur Jag bor i Stockholm. Tror tyvärr ändå att bodycontact mm inte är något för mig, tar lite tid för mig att tända till på någon i den grad att jag vill ha sex med honom. Min kk kände jag sedan tidigare och hade varit sugen på honom länge innan vi hamnade i säng. Jag tror att jag får svårt att, precis som du skriver Ego, finna någon jag trivs med och är på samma våglängd med avseende sex. Här på FL kanske...jag är novis på allt vad nätflirt mm heter, är ny här och har inte varit med på några dejtingsajter heller. Jag vet att många, främst män kanske, skulle ligga med nära nog vem som helst, men jag fungerar inte riktigt så. Jag gör det svårt för mig, jag vet.....
  • tompatiger

Stämmer icke! Varför skulle vi män vilja ligga med någon som inte attraherar oss?

Snygg? Ja! Sexig? Ja! Charmig? Ja! Smart? Ja och nej ;)

Ful? Nej!

Nu handlar det om en relation som byggs på fysisk attraktion :)

• Anonym

Ok då kanske snarare att många män helt enkelt finner många kvinnor tillräckligt attraktiva för sex åtminstone? I alla fall en gång... I vart fall har många män i min bekantskapskrets genom åren sagt att de skulle kunna tänka sig att ha sex med rätt många, även om de inte är direkt attraherade av kvinnan så kan de tänka sig att ha sex med henne. Men för en relation, kk eller annat, krävs väl lite mer än så kan jag tänka mig...

Svar på tråden Min kk har flera..men inte jag..