Inlägg från: Anonym (IT killen) |Visa alla inlägg
  • Anonym (IT killen)

Otrogen och bättre sex

Allvarligt. Varför denna moralpredikan. Jag har haft flera förhållanden med gifta/upptagna kvinnor på mitt jobb. Började för dryga 10 år sedan, då kvinnor var bristvaran på IT företagen. Hade ett sunkigt förhållande, så jag bodde själv. Träffade en tjej som levde i ett förhållande. Vi började med lite luncher, och sen på en firmafest så hettade det till. Eftersom jag bodde själv, så trodde hon nog jag var singel. Hon var grym i sängen. Sen har det rullat på, men har haft 4-5 gifta kvinnor som fått en ordentlig skjuts i sitt eget sexliv då de gör de förbjudna. Ingen av oss har berättat för våra respektive och jag finner ingen anöedning att göra det heller. Gör det snyggt och håll det till bara sex. Varför stöka till det. Min fru tycker vi hart grymt sex (jag har lärt mig genom vad andra kvinnor gillar, och jag lärt dom vad andra killar (jag) gillar, och vad våra respektive gillar). Så varför skilja sig, stöka till det för våra barn etc. Kom igen nu, vi lever i 2012 talet. Antar att alla som klagar är de som aldrig prövat. Och, jag tycker det är stor skillnad att vara otrogen med vem som helst när man är på fyllan.

Svar på tråden Otrogen och bättre sex