• Anonym (Flygvärdinna)

Otrogen och bättre sex

Har läst flera trådar här på familjeliv där det talas om otrohet, dubbelsex eller swingersklubbar och många fasas över detta. Arbetar som flygvärdinna och är lyckligt gift sedan 12 år. Men jag har ganska ofta sex på mina stop. Nästan uteslutande med någon i samma situation som jag, med familj.  Det jag vill säga är att jag älskar min man, och han mig. Och vårt sexliv är helt sjukt bra. Och jag tror det beror på att jag faktiskt får mer sexaptit pga av mina "snedsteg". Min man undrar över hur jag kan älska sex så mycket? Är det någon annan som håller på som jag? På ett konstigt sätt skäms jag inte. Sexet är mer ohämmat än vad jag har hemma. Kanske fler skulle våga göra som jag istället för att ständigt byta partner. I vart fall om ert sexliv är i botten. Döm inte andra eller mig för jag ser inte sex som någon fult, även om det inte är med min partner.

• Svar på tråden Otrogen och bättre sex
  • Anonym (Konsult)

Jo, du har helt rätt, känner igen mig till 100% även om jag är man. Men, reser mycket och har också en profil på bc. De jag har sex med är nästan uteslutande kvinnor som är gifta eller sambos. Och de flesta säger samma sak som du

• Anonym

Oj. Trodde jag var själv. Har ett knullförhållande med en man på min jobb. Vi har haft det i nästa två år. Började när mitt sexliv hemma var i botten. Hans med. Men nu har jag bättre och oftare sex än när jag var 18 (är 37 idag). Min man är nöjd och jag med. Och jag skäms inte över det jag gör.

• AgnesLucia

Men det är ju helt okej att leva så! Om man är ärlig med den man har en stadig relation med. De som dömer dig gör det nog inte utifrån att de anser att sex med många är fult utan utifrån att du för din partner bakom ljuset. 

• CygnusX1
    Anonym skrev 2012-08-11 09:24:38 följande: