Otrogen och bättre sex
Anonym (Flygvärdinna) skrev 2012-08-11 14:41:07 följande:
Förstår inte att människor är sådan moralridare. Har diskuterat detta med vänninnor som är helt emot det. Sen kommer det fram att de alla (nästan) har gjort små felsteg ibland. Inte bara en gång utan ibland fler. Men "bara" under kortare perioder eller bara på utlandssemester. Antingen har man helt rent mjöl i påsen, eller så är man tyst. Sex är varje människas rättighet. Oavsett hur det sker. Sen undrar jag var som är värst, de som flirtar och är otrogna i tanken, eller de som gör det, men utan känslor.
Som flera påpekat så handlar inte ett förhållande om vad just DU tycker är bra utan vad bägge tycker är bra
Jag menar om det du gör är så himla bra för alla , varför smyga med det ?
Om han mår så himla bra av det varför inte bara säga det ?
Jag tror att du innest inne vet mycket väl att det du gör inte är ok , därav smygandet. Men självklart kommer du aldrig erkänna det för dig själv eller andra eftersom det skulle slå hål på alla dina fina ursäkter till det ( alla mår så bra av det , det är ju så vanligt, etc).Och självklart kommer du tycka att alla som påpekar hur fel det du gör är (något du egntligen vet) är morlariddare och kristna enucker som inte har en aaaaning om hur man har "kul" i livet , och självklart kommer du jubla åt alla likasinnade inlägg som ger dig medhåll.