Otrogen och bättre sex
Sexet blir bättre med en älskare men det blir alltid minst en i en otrohetsrelation som blir intresserad av den andre. Kan man hålla det till enbart till sex är väl det bra. Jag var ständigt otrogen mot min kille (under 5-6 år) när jag blev lite onykter. Varje kille eller "kuk" blev ett streck i en bok, men vem det varmed var ganska ointressant. En bekräftelse bara. Sexet på one night stand var sällan jättebra, men vägen dit var det jag sökte. Har haft två affärer på gifta män på min arbetsplats, men eftersom vi då träffades oftare ville de tillslut göra slut med sina fruar, vilket inte jag ville. Så jag och min kille testade en swingersklubb i Stockholm, och vi/jag fastnade direkt. Sex utan känslor eller förpliktelser. Och du kan gå eller bryta precis när du vill. Efter det har jag aldrig varit otrogen och kommer aldrig vara det. Min kille är inte lika sexgalen som jag, så ibland låter han mig gå själv de kvällar när även "singlar" är välkomna. Annars har vi levt ut alla mina fantasier. Rekommenderar vekligen. Ger en kick i sexlivet.