• lille Birger

Vad tycker du om tanter som klär sig ungdomligt?

Vad tycker du om tanter som klär sig ungdomligt?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vad tycker du om tanter som klär sig ungdomligt?
  • TrailerTrash

Jag tycker att folk får klä sig hur dom vill.

I love the smell of shit in the morning
  • litenkisse

Annat.
    Tycker man ska klä sig som man trivs och strunta fullständigt i vad andra tycker.
    Ändå omöjligt att tillgodose allas olika smaker och åsikter.

• Regnig måndag

Det beror helt på hur de klär sig, med vad och vem det är. Det kan bli helt rätt men det kan också bli hur patetiskt som helst.

Jag har inte betalt för att vara snäll!
  • Kjellgren

Hur klär man sig ungdomligt? 

Lårkorta kjolar och linnen som visar magen (utanför hemmet) visar på behov av att bli bekräftad av män vilket jag tycker är lite - sorgligt - oavsett ålder. 

Ofta är det så att om man ser kläderna mer än personen så har de valt fel kläder och har kläder de inte trivs i.

• TantMy

Jätte kul att "äldre" klär sig som de vill....så klart man kanske vill ha lite fräna/fina/coola kläder fast man är äldre, vad är det för fel på det?

Typiskt tråkiga Sverige...här måste alla se lika dö tråkiga ut, ve och fasa om nån sticker ut ur mängden...

De är ju kul med människor som vågar ha på sig det de vill...och varför ska man bry sig så mycket om nån vill klä sig annorlunda...
    .......går hellre i snygga skinnbraller/kort kjol och en tuff skjorta när jag är 70 bast än nån hemsk tant-klänning!!!!  

• Vinterankan

Man behöver ju inte klä sig tråkigt bara för att man inte klär sig som en tonåring. Jag är 30+ och jag klär mig "enligt min ålder" men definitivt inte tråkigt. Får ofta spontana kommentarer om att jag har härliga kläder på mig när jag handlar. Inte superhipp på något sett men jag har min stil och väldigt färgglatt, äger nästan inga svarta plagg alls. Men däremot så har jag inte kvar min yngre stil med magtröjor, urringade linnen, baggy jeans och liknande.

• Roland 600

Tycker det är snyggt när de klär sig lite sportigt.Varför har så många Tantkappor från Didriksson.
    Redan tjejer i 25-30 års ålder klär sig tantigt med kappor från tantkedjor.
    Tjejor åldras så snabbt. inte går killar i rockar i samma utsträckning om inte yrket kräver det.

• Lavish

Kan vara gulligt, eller patetiskt, beroende lite på upplägget. Utställda jeans med broderade blommor över röven = gulligt. Kortkort trikåkjol med genomskinliga leggings=patetiskt.

Men en sak alla tanter som försöker klä sig "ungdomligt" har gemensamt är att de INTE utstrålar makt, självförtroende eller klass.

• Lonlely Wolf

TS när är man tant i vilken ålder. Jag är 50 plussare, men jag klär mig precis som jag vill utan att någon annan ska bry sig, Jag har kläder som jenas och tröja eller linne och jag trivs i såna kläder.

Hur anser du att jag ska klä mig som har kommit upp i ålder (inte för att jag bryr mig om vad du tycker, men svara ändå)

Svar på tråden Vad tycker du om tanter som klär sig ungdomligt?