Unga föräldrar i Gbg
Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader
Hej! Söker unga föräldrar runt Gbg som vill dela tankar och erfarenheter! Själv är jag 24 år :) min son är 7 månader
Hejsan!:)
Jag är 25 och har en son på 9månader, vi bor i mölnlycke:)
Vad kul :) vad heter ni? Ja heter sandra och min son Melvin :) vi bor i Askim :) hur länge ska du vara föräldraledig?
Hej är snart 24 år har en dotter på snart 3 år och väntar andra barnet i början av nov
Jag heter Emma och min son heter Hampus:) vet inte hur länge jag ska vara mammaledig än, har inte bestämt ngt datum med jobbet hur länge ska du vara hemma? Vad har ni för er på dagarna?
Hej på er! Jag vet inte riktigt hur länge jag ska vara hemma heller, men min sambo vill också vad hemma ett litet tag. Jag vill dryga utså länge som möjligt, får lite ångest när lilleman ska börja på dagis.. ;). Har börjat jobbalite extra på helger för att dryga ut redan nu :) På dagarna går vi ut och promenerar, träffar vänner, försöker gå ut en långpro enad varje dag, i alla väder :) innan sommaren tyckte ja Melvin var lite liten för öppna förskolan, men tänkte gå dit nu till hösten när den öppnar igen:) vad för ni? Vart bor du Annad88??
Får oxå lite ångest när jag tänker på att liten ska börja dagis, så försöker oxå dryga ut det så mkt som möjligt-det gör nog de flesta vi gör ungefär samma sak på dagarna, promenerar, umgås med vänner, å snart ska vi börja på småbarnsrytmik:) känner du många som har smått?:)
Spännande med småbarnsrytmik :) nej ja känner inte så många som har barn, i våran föräldragrupp var alla 35+, som vi inte hade så mkt gemensamt med :o Jag och Melvin ska börja på baby sim snart också :) har ni gått på det?
Hur många föräldradagar i veckan tar du ut?
Jag bor i mölndal
hehe de va samma för oss med föräldragruppen faktiskt, bara 35++ så hade inte så mkt gemensamt med dom heller:) nä vi har inte gått på babysim, men funderar på det! Vart ska ni gå någonstans? hampe gillar å bada så han hade nog gillat de:)
Hur är melvin? Är han snäll?:) kryper han åså än lr? :)